Jørgen Sørheim Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ta PS2-vs-Xbox-kontroll-diskusjonen i en av de hundreogørti PS2-vs-Xbox-kontroll-trådene som allerede finnes. Selv om trådstarter har fått svar på spørsmålet sitt, skal ikke en tråd spammes ned med totalt irrelevante innlegg. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Egentlig blir det jo feil å si at den ene eller andre kontrollen er dårlig. Det kommer jo bl.a. an på hva man er vandt med fra før og hva man selv liker. Noen kontrollere er rett og slett bare dårlige (spesielt billige kopier). Men da har de som regel upresise d-pader, flimsete analogspaker, spaker som henger seg opp eller ikke gir fullt utslag e.l. Lenke til kommentar
levilord Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Ta PS2-vs-Xbox-kontroll-diskusjonen i en av de hundreogørti PS2-vs-Xbox-kontroll-trådene som allerede finnes. Selv om trådstarter har fått svar på spørsmålet sitt, skal ikke en tråd spammes ned med totalt irrelevante innlegg. javel, javel, hvor finner jeg en annen slik tråd, da? kan du si meg det? Lenke til kommentar
Velok Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Ok, jeg har et relevant spørsmål: Finnes det en norsk (nett)butikk som fører Dreambox Converter? Kan bli dyrt å kjøpe denne fra lik-sang siden den koster over 200 kroner (toll og sånt) Lenke til kommentar
Fylliksen Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 play.com har en til 7 pund inkl frakt. vet ikke hvordan den er da, men det er jo ikke så mye penger det er snakk om, så det er vel kanskje verdt et forsøk? jeg skal ihvertfall kjøpe meg en snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå