Gå til innhold

K700 vs S65- alle telefoner mangler noe

torc

Anbefalte innlegg

Hei.

Har ventet i sommer/ høst på at K700 og S65 skulle komme, for jeg skal skifte telefon nå- ønsker bluetooth.

Og nå når begge er på markedet og jeg leser tester så blir jeg lei;

HVORFOR ER DET INGEN SOM KAN LAGE EN TELEFON SOM ER STERK PÅ ALT?

K700 har ikke utvidbart minne og har dårlig avtalebok og noe dårlig batterikapasitet (i følge testene). Avtaleboken i mobilen er viktig/nyttig/praktisk, og skulle jo være en meget enkel sak å dytte inn i telefonen. Men ellers er K700 en meget bra telefon, ser det ut til.

S65 er også bra og har "alt", men mangler bl.a radio- noe som jeg gjerne skulle ha hatt.

Så da sitter jeg her da og ønsker å skifte telefon, men ender opp med å måtte kjøpe en eller annen telefon som jeg vet mangler enkle funksjoner som er viktige for meg- og som ville gjort telefonen KOMPLETT!

Jeg har problemer med å skjønne hvorfor slike essensielle og enkle funksjoner ikke tas med av erfarne og oppegående mobilprodusenter, i alle fall for telefoner på dette utstyrs- og prisnivå! :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Torc: Har du hørt om differensiering og segmentering? Jeg er sikker på at mange av mobil leverandørene kunne ha puttet inn egenskaper lenge før de gjør, men om de hadde gjort det ville jo livsløpet på en telefon blitt altfor langt. DE ønsker jo at vi bytter hver 3. måned (noe sikkert mange på dette forumet også gjør...)

Jeg har også irritert meg grønn og gul ved flere anledninger både fordi noen merker har det ene og noen har det andre, og forskjellige modeller fra samme leverandør utfyller hverandre men altså ikke har alt på en tlf.

Sånn er livet, og vi må nok bare innfinne oss med at de store sterke markedskreftene gjør som de vil..

My 2 cents... mvh Are

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...