erlendhagen Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hei! Eg har satt opp et SATA RAID-0 med to stk. seagate barracuda. I discmanager (i windows XP) har eg partisjonert "disken" i tre partisjonar (50GB/250GB/80GB), og alt ser OK ut. Likevel får eg ikkje opp "disken" i "min datamaskin". Er det noko eg har gløymt? På førehand takk! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Har de fått noen bokstav når du ser i Disk management? Har du andre disker, hvilke bokstav har de? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Har du formattert partisjonene? Lenke til kommentar
erlendhagen Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Partisjonene er formatert ja, og eg har gitt dei navn. Eg lot vere å tilordne bokstaver for partisjonane, då eg tenkte det var best om windows ordna det sjølv. Kan det vere problemet? (Eg må sjekke heime om dei er blitt tildelt bokstav av systemet. Tenkte ikkje på det i går.) Er det mulig at 250GB partisjonen laget krøll i filsystemet/ windows pga størrelse? (Alt er formatert i NTFS) Endret 10. september 2004 av erlendhagen Lenke til kommentar
Magnus Lie Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Du må tilordne bokstav selv. NTFS har ingen problemer med 250gb partisjoner da den støtter partisjoner opp til 16 exabyte. Mvh. Magnus Lie Endret 10. september 2004 av Magnus Lie Lenke til kommentar
erlendhagen Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Takk for responsen! Eg skal fikse dette i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå