gamer73 Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hei Jeg klarer ikke la være å bli arg på save-modusen i far cry. Jeg vil kunne save når jeg vil liksom. Har ofte bare tid å spille 15 min her og der..og da blir det tungvint med å hele tiden nå nye save-points. Spillet mitt blir preget av det liksom. Greit nok at jeg må passe meg mer, men det blir litt slik som amerikansk fotball. Jeg vet dem kommer til å ta meg..men jeg må bare jobbe meg fram noen meter slik at når spillet begynner igjen, så er jeg kommet nærmere målet. Jeg har spilt FPS i eveigheter og liker å kunne save når jeg vil. Man får mer frihet da. Og frihet er det eneste som betyr noe for meg i dette livet! Så finnes det en løsning på mitt problem? Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Det kom ein patch som la til ein hurtiglagre funksjon, men mange brukarar opplevde problemar med denne. Du kan lese om det her Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Hmm..ja..jeg lurer på når denne patchen er klar igjen. Lurer på om jeg skal legge spillet på hyllen til 1.2 er ready!! hmmm... Noen som har peil når denne er ventet å komme ut? Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Du kan jo dra ned konsoll og skrive: " /save_game " Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 jepp..fant det ut, men takk allikevel Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Den funker som pokker. Nå quicksaver jeg hele tiden og storkoser meg med spillet. THANK GOD FOR QUICKSAVE! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Quicksavefunksjonen er nesten et "must" på slutten av spillet for å ikke irritere hode av seg. Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Det fungerer ikke og skrive /save_game i konsollen min. ingenting skjer når jeg gjør det. Hvis jeg går ut i menyen så finnes det ikke noen form for save'a spill! Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Du åpner konsoll. Du skriver kun de to bokstavene sa. Så trykker du TAB. Så trykker du ENTER. Så lukker du konsoll. Da har du foretått en quicksave. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Synes ikke Quick Save er et must jeg, klarte meg fint gjennom spillet uten det. Kanskje helt på slutten av siste brett ble jeg litt frustrert, men klarte det etter utallige forsøk Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Går sikkert fint uten ja, men jeg liker å ha full kontroll i spill. Av og til kan jeg bare spille 10-15 min osv..da er det greit å bruke quicksave. Men må innrømme at siden jeg har quick save funksjonen tilgjengelig så pleier jeg å save ofte..ofte etter hver kill. For min del ødelegger ikke dette spillet, men noen "spill spillet orginalt" freaks der ute syntes sikkert dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå