WebKnight Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 For de som bor i Oslo området kan det fremdeles være håp... Tror kanskje de sender til resten av landet, men dette er jeg ikke sikker på.. Datakjeden på Stovner Storsenter har grønt lys bak dette kortet, noe som skulle bety at de har det inne. Kortet er dog litt dyrere enn hos Komplett... 123179 PowerColor Radeon 9800SE 128MB, 256bit AGP, ATI 9800SE, DVI-I, TV-Out, Bulk - PRIS 1174 LINK ps. kortet ligger ganske langt oppe i listen og ikke blandt de andre kortene fra PC Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Ok så det har samme "produsentens varenummer" som komplett hadde? Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Produsentens varenummer: R98-SC3 Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg er også blant dem som var for seint ute på komplett, så nå har jeg akkurat kommet hjem fra datakjeden i stovner. Sitter med et Powercolor 9800SE i hendene nå, brikkene sitter i L form, så det ser ut til å være riktig versjon. Får bare se om de siste 4 pipeline'ene funker nå... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Ah, dette må du fortelle meg om hvis det funker. For da er jeg på full vei til stovner! Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Tja, vet ikke helt hva jeg skal si. Ingen artifacts i windows, ATITool eller FarCry (eneste jeg har fått testa så langt), men det dukker opp litt i 3dmark. Har kun original kjøling nå, skal sette på vannblokka og noen ramsinks når jeg får tid, så får jeg se åssen det går... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Følger spent med Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Tja, kan ikke si at jeg hadde altfor flaks. Er noen artifacts i doom3 også, så jeg får nok enten leve med 4 pipelines eller skaffe meg et pro kort... Men ser ingen grunn til at alle kortene på stovner skal være sånn, så det er jo bare å prøve. Versjonen var ihvertfall riktig. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Artifacts i Doom 3 med 9800 kort er en kjent sak. Prøv med bedre kjøling eller klokk ned kortet. Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Kjørte med originale 9800SE frekvenser på minnet og kjernen, artifacts kom likevel, sålenge jeg hadde 8 pipelines enabled. Samme i 3dmark. Betaler heller de hundringsene ekstra og bytter inn kortet. Sånne småting som irriterer meg grenseløst Lenke til kommentar
corcky Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Prøv å klokk ned kortet. Defekte pipelines viser seg som "sjakkbrett" mønster og ikke artifacts etter hva jeg har erfart og lest. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Har du fast writes på eller av ? Prøv å skru den av hvis den er på (jeg gjorde det i BIOS, slo på og da kom det artifacts, men uten fast writes så går det knirkefritt) Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Trodde det "sjakkbrett" mønsteret gikk under artifacts jeg, så det var et sånt jeg så, hehe... Fast write sto av, var ikke noe forskjell selv om jeg skrudde den på heller, desverre Bytta det i et sapphire 9800pro istedenfor, så nå har jeg i det minste 8 pipelines aktive, men mot et tillegg på 700kr... Men takker for alle tips ihvertfall, kjekt å vite at jeg har prøvd det meste ihvertfall. Edit: Har også prøvd å kjøre lavere enn originale frekvenser på minnet og gpu, hjalp ikke det heller... Endret 16. september 2004 av CSSSK Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Takker for tilbakemeldingene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå