AzureCloud Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 "10-fots grensesnitt"??? GUI på TV beregnet å bruke på 10-fots avstand (fra sofaen). Lenke til kommentar
notarget Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Stilig. Ganske stilig med den gull lakken. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Litt for dyrt ja Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 kult... kult men litt i overkant.. styggeste i/o bokser jeg har sett... Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 kult... kult men litt i overkant.. styggeste i/o bokser jeg har sett... Ja, ligner på Lego-klosser. Lenke til kommentar
xeos Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 kult... kult men litt i overkant.. styggeste i/o bokser jeg har sett... Synes de I/O boksene er en klar forbedring av hva som finnes i dag. Bak på mitt Radeon 9800Pro AIW kort så er det en utrolig mengde med ledninger som stikker ut, samt en "nintendo-farget" (lilla) I/O boks på en alt for lang ledning som kun kan festes med dobbeltsidig teip... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 faen, vil ha et sånt "gull-kort" jeg og, *løpe å kjøpe lakk* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå