mESA Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg har en dvd brenner (er ikke sikker hvilket merke, men trur ikke det betyr så mye) men så finner ikke win xp den. Win Xp har funnet den hele tiden uten at jeg måtte ha installert noen drivere. Men no, etter jeg formaterte så fant ikke win xp cdromen (den fant han etter jeg hadde formatert, men no er den plutselig vekk) Biosen finner den, og jeg finner ikke noe feil der. Altså alle instillingene virker som de er som de skal. Så er det noen her som vet hva jeg skal gjøre for og finne dvd'n? Takker på forhand på alle svar. Lenke til kommentar
dbdm Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Gå inn på enhetsbehandlig i WinXp og se om den finner Cd-romen din der. Søk etter ny maskinvare i kontrolpanel se om det hjelper. Jeg har rotet en gang jeg også, da forsvant begge Cd-romene mine. Måtte reinstallere hele maskinen. db Lenke til kommentar
mESA Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 ser ikke ut som jeg finner dvd'n på enhetsbehandlingen Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Oppgrader driverne til chipset'et ditt. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 okei (ikke flink med data) hvor skal jeg gjøre dette? jeg vil også nødig formatere pga jeg skal på lan etter skolen. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hvilket hovedkort har du? Evt. vet du hvem som har produsert hovedkortet/chipsetet? Intel, SIS, Via, nForce? Driverne finner du på hjemmesiden til hovedkortprodusenten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå