Theo343 Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Er dette en tilsvarende like bra skjerm som Viewsonic'en PS data selger i sitt "ukens tilbud"? Denne er ennå rimligere. BenQ 19" LCD Monitor, FP931 Silver Endret 10. september 2004 av Theo343 Lenke til kommentar
Robinkle Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Den skjermen har jeg alt bestilt. BenQ 937 har 12 ms og er en meget bra skjerm ble jeg fortalt av en på MPX. BenQ er nå kjent for å ha bra farger og den har bra innsynsvinkel. Du kan finne test av den forrige modellen på hardware.no Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Skulle ønske at noen av disse tilbudsskjermene hadde Pivot fot med 90 graders justering samt høydejustering. i det minste høydejustering er viktig synes jeg.. helt ned til bordplata omtrent og et stykke opp Lenke til kommentar
rockybalboa Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 viewsonic og eizo har de beste skjermene Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 viewsonic og eizo har de beste skjermene Flott og saklig utsagn med god begrunnelse! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 jeg har en litt eldre billig 18" fra viewsonic med kun VGA tilkobling. VG800. Selv den er overaskende bra på det meste med 25ms. Så jeg er veldig fornøyd med viewsonic. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 viewsonic og eizo har de beste skjermene nei... NEC er best Lenke til kommentar
jokki Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Det er svært vanskelig å si hvilket merke som er best siden hver produsent har mange skjermer har sitt formål. Er litt vanskelig å sammenligne en mercedes og en lada da mercedes koster sikkert 5 ganger så mye Ser ut som om tilbudet til ps data er over, men hvilken skjerm var det snakk om? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Ser ut som om tilbudet til ps data er over, men hvilken skjerm var det snakk om? Viewsonic VX910, som fortsatt går til den samme prisen som før. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Den skjermen har jeg alt bestilt. BenQ 937 har 12 ms og er en meget bra skjerm ble jeg fortalt av en på MPX. BenQ er nå kjent for å ha bra farger og den har bra innsynsvinkel. Du kan finne test av den forrige modellen på hardware.no Dette er ikke akkurat noe særlig til 'tilbud' fra MPX. Men: Når du får den, så kanskje du kunne avklare om den europeiske modellen har DVI eller ikke? Den har visstnok det i USA/Canada/Australia, mens på Benqs europeiske sider er ikke dette nevnt. Det kan jo hende det er en annen modell her i Europa enn 'alle andre steder', men de kan også ha rotet med spesifikasjonene. Billig er den i alle fall, tilbud eller ikke. Edit: Var det FP937, eller FP931 som referert i første post du har kjøpt? Hvis det er førstnevnte, glem spørsmålet mitt. Endret 13. september 2004 av qwert Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Den skjermen har jeg alt bestilt. BenQ 937 har 12 ms og er en meget bra skjerm ble jeg fortalt av en på MPX. BenQ er nå kjent for å ha bra farger og den har bra innsynsvinkel. Du kan finne test av den forrige modellen på hardware.no Veit ikke helt om du har sett det, men dette er FP931, ikke FP937. x31 er value-serien til Benq. Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Hvordan er denne. den er billig. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...F&CatID=&GrpID= ( 25 ms ) Endret 13. september 2004 av kirjogra Lenke til kommentar
Robinkle Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Den skjermen har jeg alt bestilt. BenQ 937 har 12 ms og er en meget bra skjerm ble jeg fortalt av en på MPX. BenQ er nå kjent for å ha bra farger og den har bra innsynsvinkel. Du kan finne test av den forrige modellen på hardware.no Dette er ikke akkurat noe særlig til 'tilbud' fra MPX. Men: Når du får den, så kanskje du kunne avklare om den europeiske modellen har DVI eller ikke? Den har visstnok det i USA/Canada/Australia, mens på Benqs europeiske sider er ikke dette nevnt. Det kan jo hende det er en annen modell her i Europa enn 'alle andre steder', men de kan også ha rotet med spesifikasjonene. Billig er den i alle fall, tilbud eller ikke. EVar det FP937, eller FP931 som referert i første post du har kjøpt? Hvis det er førstnevnte, glem spørsmålet mitt. Den skal ha DVI i følge MPX og det står slik på Spesifikasjonene på web og på MPX sine sider, så jeg kan ikke skjønne annet enn at den blir levert med DVI. Jeg får den mest sannsynlig i morra, så jeg får gi en tilbakemelding. Hvis det ikke er DVI så blir den sendt rett tilbake. Endret 13. september 2004 av Robinkle Lenke til kommentar
qwert Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Eller var det FP937, eller FP931 som referert i første post du har kjøpt? Hvis det er førstnevnte, glem spørsmålet mitt. Den skal ha DVI i følge MPX og det står slik på Spesifikasjonene på web og på MPX sine sider, så jeg kan ikke skjønne annet enn at den blir levert med DVI. Jeg får den mest sannsynlig i morra, så jeg får gi en tilbakemelding. Hvis det ikke er DVI så blir den sendt rett tilbake. Ok: Enda en gang for å avklare: 1. Trådstarter snakker om FP931. 2. Du sier: 'Den skjermen har jeg alt bestilt', men så nevner du FP937. 3. Det er vel ingen som tviler på at FP937 har DVI, mens MPX ikke never DVI for 931. Så igjen: Hvilken skjerm har du kjøpt? Hvis det er 937 ser jeg ikke helt sammenligningen siden denne skjermen er 1200,- dyrere enn den trrådstarter refererte til. Lenke til kommentar
Robinkle Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Eller var det FP937, eller FP931 som referert i første post du har kjøpt? Hvis det er førstnevnte, glem spørsmålet mitt. Den skal ha DVI i følge MPX og det står slik på Spesifikasjonene på web og på MPX sine sider, så jeg kan ikke skjønne annet enn at den blir levert med DVI. Jeg får den mest sannsynlig i morra, så jeg får gi en tilbakemelding. Hvis det ikke er DVI så blir den sendt rett tilbake. Ok: Enda en gang for å avklare: 1. Trådstarter snakker om FP931. 2. Du sier: 'Den skjermen har jeg alt bestilt', men så nevner du FP937. 3. Det er vel ingen som tviler på at FP937 har DVI, mens MPX ikke never DVI for 931. Så igjen: Hvilken skjerm har du kjøpt? Hvis det er 937 ser jeg ikke helt sammenligningen siden denne skjermen er 1200,- dyrere enn den trrådstarter refererte til. Jeg kom med et forslag til en annen skjerm Lenke til kommentar
Robinkle Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Er dette en tilsvarende like bra skjerm som Viewsonic'en PS data selger i sitt "ukens tilbud"? Denne er ennå rimligere. BenQ 19" LCD Monitor, FP931 Silver Jeg får formulere meg mer riktig etter tråden. Nå vet ikke jeg om du skal kjøpe skjerm, men jeg tipper det siden du spør. Så får du korrigere meg hvis jeg tar feil. Men du kan alltids skape ditt eget lille ukens tilbud om du vil, ringe inn og be om pris avslag, det funker nesten alltid. Jeg har spart ca 700 kr på min BenQ FP937 ved å ringe inn. Prøv du og på din evt nye skjerm. Jeg tror ikke man får prisavslag på varer som allerede er satt ned i pris da, men det faller på sin egen urimelighet. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg kom med et forslag til en annen skjerm Ingen grunn til å himle med øynene. Det var rimelig uklart formulert. Men 700,- i avslag på 937 var ikke ille. Tydelig at prisene er på vei nedover, men nettsjappene holder vel igjen så lenge de kan for å øke marginene sine i begynnelsen. Lag gjerne en tråd med førsteintrykk når du får den. Lenke til kommentar
Robinkle Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Jeg kom med et forslag til en annen skjerm Ingen grunn til å himle med øynene. Det var rimelig uklart formulert. Men 700,- i avslag på 937 var ikke ille. Tydelig at prisene er på vei nedover, men nettsjappene holder vel igjen så lenge de kan for å øke marginene sine i begynnelsen. Lag gjerne en tråd med førsteintrykk når du får den. Jeg innrømmer jeg formulerte dårlig og burde svart alle spørsmålene med en gang. tror jeg har dårlig korttidsminne eller no. Bra at du korrigerer meg. Jeg kommer til å lage en slik tråd om den fordi at det ikke finnes tester, og de som evt har klart å skaffe en kan gi sin erfaring. Men mitt motto er: Betal litt ekstra for en bedre vare. Endret 13. september 2004 av Robinkle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå