Blåbær Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 fant ut at man kan ha maks 100 meldinger på mobil, slik at jeg måtte slette meldinger for å få plass til fler. Spørsmålet er om det ikke fins måter å få økt tallet, vet det går ann å legge dem i et arkiv men det er helt tåpelig lagt opp, vil ha meldingene mine i innboksen. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Du kan jo ha noen på sim-kortet også da. Du kan nok ikke ha mer enn 100 stk på mobilen Endret 10. september 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
e321 Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 er det ikke omvendt da?? 100 på simkort å så mye du har plass til på minne kortet, som adresse bok altså? Jeg kan ha maks 100stk. på simkortet jeg. Byttet nettop mobil til S65 å der står det samme. Altså de samme oppføringene i telefonboken er der også, det betyr at de ligger på simkortet, ellers så hadde de blitt slettet på den gamle telefonen Yes! Lenke til kommentar
ktrmc Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 det kan arkiveres så mange SMS man vil. Åpne en SMS, gå på VALG -> ARKIV. Da lagres sms-en på minnekortet. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 ja vet det med arkivet, men der må alle sms få et eget identifiserbare navn og itilleg er mye stress å måtte legge alle meldingene du får etterhvert bare pga at det ikke er mer plass på innboksen Lenke til kommentar
BigMomma Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Sjønner egentlig ikke hva man skal ha alle de gamle sms'ene for. Er selfølgelig best om telefonen tar endel meldinger, men hva så om den ikke gjørr det. Er det så gøy å bla opp en ukes gammel melding for å lese de tre ordene om hvordan en hadde det akkuratt da? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 ville hjulpet heller om du hadde funnet en metode for å lagre flere meldinger enn å syte at jeg liker å spare på meldinger. har nå ihvertfall måtte slette meldinger etter at jeg oversteg plassen innboksen har å tilby. tar altfor lang tid å måtte legge dem i sms arkivet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå