SiR0 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Nokia goes cubic Den siste motetelefonen fra Finland sprenger grenser for mobiltelefonens form. Nokia 7280 er nær ribbet for taster og dynket i kubisme. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hvordan i all verden skriver man en tekstmelding med det tastaturet der? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 må sikkert snu på hjulet til du kommer til bokstaven og så trykke :-/ Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Syntes Nokia bare bommer mer og mer når det gjelder design... Styggere mobil enn dette skal man lete lenge etter... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Syns den var snerten, jeg. Fin 70-talls retro-stil. Tror uansett Nokia prøver å appellere til sms-skrivende fjortiser med denne telefonen. Lenke til kommentar
kyrrer Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Dette er den kuleste mobilen jeg har sett!! Hvis man leser på mobil.se sin omtale om denne mobilen, så er den ment som en mobil nr2. Altså en mobil som den motebeviste bruker under spesse forhold. fester etc.. Altså ikke for "mannen i gata". Har lyst på! Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 urk, den dagen jeg har to mobiler er den dagen jeg er overarbieda. ikke svarte om jeg skifter mobil etter dagsform osv... skjønner godt at dem kobler denne mot apple, her er det stil over substans hele veien... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Ikke akkurat den peneste jeg har sett, men Nokia skal ha et stort pluss for at de trør satse på noen som er annerledes enn andre Lenke til kommentar
Joppe86 Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 tror prisen kommer til å ligge på en 5000 pluss, i expert butikkene men sikkert mulig å få denne billigere i nettbutikker Lenke til kommentar
F4en Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Dritkul telefon da. På tide folk tør å tenke litt annerledes. Dagens telefoner er jo ikke akuratt fine å se til (kanskje med unntaket SE T610) (IMHO...) Bare sånn at dere vet det: Dette er ikke kubisme. Snarere art deco.... (Og iallefall ikke 70 retro stil) Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Syns telefonen er stilig, men aldri en telefon jeg ville hat. Må jo gå ann å skrive tekstmeldinger med normalt tastatur. Må jo bruker år og dag på å skrive en tekstmelding på 160tegn. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Syntes heller ikke det var en stygg telefon. Men tror også det er mobil nr. 2, for de med litt bedre økonomi. Hadde liksom tatt den imot hadde jeg fått den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg