klippfisk Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Er en trådløst router blitt konkurransedyktig i forhold til en router med tp-kabel på fart? Driver å skal kjøpe ett slikt nettverksløsning og da jeg spiller mye på nett (Call of duty) så er jeg litt bekymret om det vil påvirke farten mot internett. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Farten mot internett skal du ikke bekymre deg for, så lenge du ikke har en ekstremt rask linje. Lenke til kommentar
klippfisk Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 har en 4000/650 linje. Lenke til kommentar
klippfisk Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Da har jeg bestilt følgende deler: kort: D-Link trådløst PCI-kort Xtreme G DWL-G520 108Mbps, 802.11g, extended range router: D-Link trådløs bredbåndsrouter Xtreme G DI-624 108Mbps m/4 ports 10/100MBIT`s switch Har bare foreløbig kjøpt ett kort siden jeg vil prøve det på de forskjellige stedene maskinene står. Jeg gadd heller ikke å spare på de få hundrelappene som jeg kunne ha spart ved å kjøpt noe billigere. Handlet forøvrig hos Netshop.no. Skal komme tilbake med bekjed om dette er noe å satse på. Noen som vet om eventuelle testprogrammer som kan kjøres?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå