orangeSPV Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hva heter den Svenske mobilen som har vært på prøve stadiet i noen år.. Ganke syk mobil.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Regner med at du mener Neonode N1... www.neonode.com Lenke til kommentar
orangeSPV Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Stemmer;) takk Lenke til kommentar
Habla Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hva heter den Svenske mobilen som har vært på prøve stadiet i noen år.. Ganke syk mobil.. De er sykere de som kjøperen den. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Hva heter den Svenske mobilen som har vært på prøve stadiet i noen år.. Ganke syk mobil.. De er sykere de som kjøperen den. Siden designet++ er dritbra og vil man ha en slik bør man nok vente til N2. N1 kan man likevel ikke få tak i på laaang tid ennå. Endret 10. september 2004 av Dinsdale Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Utrangert når den kommer...... Men den er sikkert bra NÅ, men innebygget batteri er EN av skavankene som gjør at jeg neppe vil anskaffe meg denne.....For å ha, for den må jo testes Lenke til kommentar
eblth Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hva heter den Svenske mobilen som har vært på prøve stadiet i noen år.. Ganke syk mobil.. De er sykere de som kjøperen den. Siden designet++ er dritbra og vil man ha en slik bør man nok vente til N2. N1 kan man likevel ikke få tak i på laaang tid ennå. N2? Neonode N2? He he... Uansett om den er annonsert, tror ikke jeg den kommer i dette århundret... Men N1 har litt mye negativt til at jeg ville kjøpt den... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg kommer til å kjøpe den, uten tvil. Mest fordi jeg synes designet er stilig, også har jeg en trang til å prøve alt som er nytt. Hvor stor suksess den kommer til å bli er en annen historie. :-) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Den har da begynt å bli levert om jeg ikke tar helt feil, men de skal nok begrense leveransen på N1, og mekke sammen noe mer tidsriktig... - Men uansett er dette en utrolig fin mobil som også er stilig og har minnekort og noen stilige ting, en teknologi bombe; for 3 år siden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå