MagE Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) hei, jeg skal ha en ny mobiltelefon. Den gammle SE t300 har liten levetid igjenn, (mistet den i vann, funsjoner forsviner nå og vibreringa har sluttet og virke) jeg har ikke noe serlig god peiling på mobiltelefoner. den må ha God bateritid MP3 spiller (ikke noe serligt viktigt) Tåle en god del juling Helst tåle (salt) vann jeg har hatt noen Sony Ericssoner og er meget fornøyde med disse, og vil helst ha en slik igjenn, men er åpen for andre merker er det noen som vet om en som kan passe til meg? EDIT: jeg skal kjøpe den med bedriftsabenomang, så prisen er ikke så viktig, men helst ikke over 1000kr + abenomang Endret 9. september 2004 av MagE Lenke til kommentar
stm Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 du burde ta en liten titt på siemens m65 du... den har riktig nok ikke mp3, men det overlever man... Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 M65 anbefales på det aller sterkeste her ja!! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Siemens M65 eller Nokia 5140 vill nok passe for deg! Endret 11. september 2004 av *Dragon* Lenke til kommentar
glotón Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Henger meg på og anbefaler Seiemes m65 jeg også. Jeg fikk min telefon for ca. 2 uker siden og er veldig godt fornøyd. Telefonen er virkelig robust, samtidig syns jeg den har et stilig utseende. Jeg har ingen erfaring med Nokia 5140, men etter å ha lest testen til amobil, vil jeg tro at m65 er et bedre valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå