The_evil_blue_toad Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Er det noen andre som spiller planetside her? Begynte idag og vil gjerne være med i en outfit og spille litt i squads. Finnes det noen norske outfits? Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Jeg vet om mange norske som spiller, desverre er det vanskelig å samle dem alle. Og jeg tror ikke det er mer enn 7-10 aktive medlemmer av forum.gamer.no som spiller PS. ....Desverre Endret 9. september 2004 av Zlash Lenke til kommentar
diss Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Heisann! Gravde frem denne litt aldrende tråden, da jeg selv ser etter norske som spiller Planetside. Selv spiller jeg aktivt flere timer i uken, og har lagt tilside både bf1942, bfv, unreal, cs, cod, vietcong osv. til fordel for dette spillet. Jeg er for tiden med i en outfit som kaller seg "UnimatrixVS" som er engelsk, og stort sett bygget opp av dyktige og seriøse folk. Hvis det finnes nordmenn som spiller, så gi gjerne en lyd! Lenke til kommentar
IceCone Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hvilket empire spiller du? Lenke til kommentar
bigonevs Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Skal dere spille Planet side ta en titt her Http://home.no.com/rune1l Trenger flere spillere i Outfiten min Lenke til kommentar
randilind Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hei! Jeg har spilt planetside siden april 2004. Og er med i bigone outfit vi er 3 norske der og noen svenske og danske men det går på engelsk. Spiller på werner server på vs laget. Og det er mange nordmenn som spiller. Lenke til kommentar
diss Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hvilket empire spiller du? Jeg er VS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå