Dr. Mobius Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Er det noen som har hele den sangen? Fra et eller annet hønngammalt barnetv... jeg husker refrenget.. det går sånn: ---- Han spiller på en øse, en øse, en øse Han spiller på en øse, og han heter Okken Bom ---- og litt av et vers: --- Og .... var av kjøttkaker, av kjøttkaker, av kjøttkaker --- Håper ikke jeg rippa opp i for mange vonde minner med dette Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 www.google.com På månen bor en liten mann, en liten mann, en liten mann på månen bor en liten mann og han heter Okken Bom. Han spiller på en øse, en øse, en øse han spiller på en øse og han heter Okken Bom. Hans hatt den er av bløtkake, av bløtkake, av bløtkake hans hatt den er av bløtkake og han heter Åkken Bom Hans jakke er av kjøttkaker, av kjøttkaker... (osv.) Hans knapper er av rundstykker, av rundstykker... (osv.) Og vesten er av knekkebrød, av knekkebrød... (osv.) Hans bukser er av kreppapir, av kreppapir... (osv.) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Haha, den sangen eie! Husker jeg digga "den siste mohikaner" også, den fenga! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Heh... Du har visst en annen google enn meg *kremt* *host* særlig, veldig særlig Takk. Du har roet min sjel Psion ut Edit: Flodhest: Stemmer!!! Også "Davy Crocket" da mann!!! Legge seg på bakken altså... Btw så husker jeg at jeg var Davy Crocket på et karneval en gang. Med skikkelig lue. Det var det glade 80åra det gitt. Piggsveis med hockey og davy crocket!!! Psion ut... igjen Endret 9. september 2004 av PSION Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Med skikkelig lue. Husker jeg spinket og sparet til en slik en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå