m-momr Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Er 4.9 Katalyst, stabil? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 er det til meg ja Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Nå har Omega kommet med sin versjon av 4.9. Er det bare meg: på to forskjellige PC-er så har jeg ikke kunnet overklokke med Omega sine drivere. Nå sist så installerte jeg bare W1zzard sine standalone drivere over Omega sine, og da fungerte overklokkingen greit... Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Nå har Omega kommet med sin versjon av 4.9. Er det bare meg: på to forskjellige PC-er så har jeg ikke kunnet overklokke med Omega sine drivere. Nå sist så installerte jeg bare W1zzard sine standalone drivere over Omega sine, og da fungerte overklokkingen greit... *Hvor er så de 4.9 omega driverne? Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Æsj, da. Jeg var sikker på at det var Omega 4.9 jeg hadde lastet ned. Jeg har blitt innmari slapp med leserutinene mine på nettet, dessuten så koder jo ikke fyren driverne sine etter Catalyst-nummereringen. Men det med at jeg ikke kunne overklokke med hans drivere er korrekt. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Er det noen andre som opplever problemer når dere skal skru av maskinen? Jeg mistenker at det er programvaren til de nye ATi driverne som gjør at at jeg manuelt må avslutte--> den dialogboksen hvor det står "program avsluttes" filen som kommer opp har for lang filbane, men det er ihvertfall programfiler/ATI og så forsvinner resten.... Er ikke helt fornøyd med denne versjonen jeg..tror jeg skal installere 4,8, og vente på Omega sine... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå