decent Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Får feilmelding! "Installasjonsprogrammet kunne ikke kjøre installasjonen: (0x80040707)" Noen med samme problem? Lenke til kommentar
JeffK Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Si meg hva er forskjellen på Omega driverne - DNA driverne- Cat Driverne? Cat. driverene er ati's drivere. Omega er Cat. drivere som er tweaka av en fyr. DNA drivere vet jeg ikke hva er. Lenke til kommentar
Niclas Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 timedemo demo1.demo i doom3: cat. 4.8: 62fps Ωcat.4.8: 64fps cat. 4.9: 63fps 1024x768 high advanced: 2xAA, VSync av og resten på det beste. Får støre utslag jeg... dette også til det negative. 4x aa, 1280 x 1024, v-sync av og "ultra settings ellers" 4,8: 55,7 4.9: 47,2 Blir å formatere osv i nærmeste fremtid, for dette kan umulig være helt korrekt. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) FY FAAN får en RÅ ny kontrol Panel menne Høyre musknapp --> instillinger --> avansert =bluescreen + reboot Så æ må kjør kontrol panele via en snarvei som va med noen andre med det problemet? Jeg har det samme problemet, men aner ikke hva som gjør det.... Har dere installert Microsoft .NET framework 1.1? http://www.ati.com/products/catalystcontrolcenter/index.html Det nye Catalyst Control Center vil ikke virke skikkelig uten dette. skal huske at jeg installerte den ja for lenge siden EDIT: installerte 1.1 igjen.. men får fremdeles bluescreen + reboot Endret 10. september 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Er det bare meg eller finnes ikke Open Gl instillingnee i den nye kontrol panelen? kan IKKE finne den.. finner bare 3D Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Fikk 23 poeng mindre i 3dmark03 men det har jo ikke noe å si, det varier altid litt på poengene vær gang du kjører 3dmark med samma drivere om og om igjen. Så er fornødt jeg Lenke til kommentar
Niclas Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Er det bare meg eller finnes ikke Open Gl instillingnee i den nye kontrol panelen? kan IKKE finne den.. finner bare 3D fant den heller ikke.. Antar "3d" nå stiller for både opengl og dx. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Er det bare meg eller finnes ikke Open Gl instillingnee i den nye kontrol panelen? kan IKKE finne den.. finner bare 3D fant den heller ikke.. Antar "3d" nå stiller for både opengl og dx. Den er akkurat lik som den har vært de siste driverene her hos meg i hvertfall. Går inn på 3d taben, velger direct3d eller opengl oppe i venstre bildekant. Trykker custom i høyre bildekant og setter opp dine valg der. Endret 10. september 2004 av Aeternus Lenke til kommentar
Niclas Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Er det bare meg eller finnes ikke Open Gl instillingnee i den nye kontrol panelen? kan IKKE finne den.. finner bare 3D fant den heller ikke.. Antar "3d" nå stiller for både opengl og dx. Den er akkurat lik som den har vært de siste driverene her hos meg i hvertfall. Går inn på 3d taben, velger direct3d eller opengl oppe i venstre bildekant. Trykker custom i høyre bildekant og setter opp dine valg der. Vi bruker CCC , Catalyst Control Center... iallefall jeg. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Vi bruker CCC , Catalyst Control Center... iallefall jeg. Beklager min feil. Så ikke det Lenke til kommentar
drall Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Godt at OpenGL får et løft etter å ha vært ignorert av ATI ganske lenge. Det er en gledens dag for forbukerne den dagen utviklerne går bort fra lukkede standarder, over til åpne, som kan implementeres på alle platformer. Directx er det verste som har rammet gaming industrien. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Er det bare meg eller finnes ikke Open Gl instillingnee i den nye kontrol panelen? kan IKKE finne den.. finner bare 3D fant den heller ikke.. Antar "3d" nå stiller for både opengl og dx. Den er akkurat lik som den har vært de siste driverene her hos meg i hvertfall. Går inn på 3d taben, velger direct3d eller opengl oppe i venstre bildekant. Trykker custom i høyre bildekant og setter opp dine valg der. Vi bruker CCC , Catalyst Control Center... iallefall jeg. jepp. me2.. lol håper ikke de har "glemt" å adde den :!: Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Når driverne fornyes, så må produsenten velge hva de skal prioritere. Med Cat. 4.9, så har de sikkert valgt å prioritere Doom3 og UT2004, og nedprioritere 3Dmark03. Man kan se det samme med 3DMark01: driverne som kom ut det første året etterpå er raskere til den testen enn de driverne som kommer ut nå. Driverne blir generelt bedre, men optimaliseringen er markedsstyrt. Slik har i alle fall jeg oppfattet situasjonen. EDIT: dette må selvfølgelig sees i sammenheng med utviklingen av hardware. Endret 10. september 2004 av emacoolit Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) 100 marks ned fra Omega 4.8. 4130 før. 4098 nå. Endret 10. september 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 hmf... "cli.exe" kræsjer hele tiden.. prøvd med driver cleaner og reinstallert to ganger.. Det er altså catalyst control center som kræsjer. Jeg har akkurat samme problemet. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Høres ut som om det er så mange problemer med 4.9, så jeg venter noen dager å ser... Er det mange som ikke får porblemer? Lenke til kommentar
Sapphire Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Det nye kontrollpanelet som det snakkes om er det inkludert i den nye drv eller må det lastes ned separet? Har installert den nye drv men kontrollpanelet er det samme som før. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg har ikke problemet med 4.9 Ati har gjort en suveren jobb igjen etter min mening. Og du kan velge om du vil laste ned control centeret med eller uten driverne, det er opp til deg. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) litt off topic: vil bare SKRYTE av Tor Fosheim som har klart å linke til denne tråden fra sin artikkel dette har jeg ventet lenge på at skulle skje, er bare utolig bra at når man trykker på diskuter denne artikkelen så kom man til eksisterende tråd i steden for en helt ny en jeg har jo kommentert dette i noen andre tråder, og da var svarene at: sånn var det bare. Ny artikkel var lik Ny tråd SUPERT Tor Fosheim at du ikke satt i gang en ny tråd, da den eksisterende var godt i gang håper dette blir en trend på HW.no edit: det gjør det jo litt ryddigere på forumet, siden da blir det mindre tråder om det samme Endret 10. september 2004 av Goodall Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Directx er det verste som har rammet gaming industrien. Forklar litt nærmere er du snill, da jeg er rimelig spent på svaret ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå