Ar`Kritz Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Hei! Har digitalt videokamera, og endelig fått meg til å kjøpe FireWire kort (kameraet har inn/ut). Spørsmålet mitt er hvilket program som kan passe for en totalt newbie som meg. Da snakker jeg ikke om et brukergrensesnitt for 6-åringer, og guider som hopper opp i synet på meg for hver knapp jeg trykker på, men bare noe helt vanlig. Gjerne noe som "vanskelighetsgraden" kan endres litt på etterhvert, så programmet utvikler seg på linje med min lynende intelligens... Pris er ikke viktig. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Vegas Video 3.0 tror jeg skal gå greit å lære seg. Har prøvd det litt selv, og det virker ikke så vanskelig... Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Pinnacle sitt studio7 er også ganske greit.. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Quote: Den 2002-05-09 12:44, Killer skrev:Pinnacle sitt studio7 er også ganske greit.. Ja, det skal vist være bra, kjøp også Hollywood FX med så kan du få over 100 3D overganger, og Studio 7 skal være enkelt også. Din Side hadde en test av Studio 7, du kan også lese mer på pinnacle sine sider. Husker ikke adressen dems, men den kan ikke være så vanskelig å finne. :smile: Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Premiere er jo kanskje litt vanskelig å forstå med en gang, men kjøp/last ned programmet og lån deg ei bok på bibliotekt eller bruk hjelpe funksjonen. Det er ikke så veldig vanskelig når en har fatta grunnpoenga. Da har du ett program som takler det meste av hva du kan finne på som videoredigeringsmester! Ikke bare et program til 1000 som klipper og limer filmene dine sammen. kanskje litt hjelp på http://www.adobe.com. Eller søk på google etter premiere tutorials. Du finner sikkert noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå