Hjelmn Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hei Jeg har et ganske enkelt spørsmål: Noen som mener at jeg trenger ny psu? Mitt system: Cpu: amd 64 3200+ HK: epox 8kda3+ ram: corsair xmspro 3200 1024mb hdd: WD120 gb \ WD200gb vifter: 4 80mm kabbis-vifter annet: cd-brenner, floppy, cd-rom, dvd-brenner Strømforsyningen jeg har nå er en Aopen strømforsyning på 300W, MEN holder dette da? Meninger\anbefalninger mottas med takk Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Har sjekka der, men har lyst på noen meninger fra det norske "nerde"-samfunnet Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Det er ikke nok å vite antall watt. Det er stor forskjell på gamle og nye PSU. Les på skiltet hvor mye strøm den kan gi på +12V. Bør være minst 12 - 15 A. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 sjekk her i følge http://www.jscustompcs.com/power_supply får jeg 294W på mitt system, jeg formoder at det er greit jeg da og får satse på at systemet holder seg stabilt til jeg får råd til en northq4001se Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Det er ca akkurat. Noe som kan føre til ustabiliteter. Jeg råder deg til å kjøpe en ny med en gang. 480w er en grei størelse. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 hmmmm jaok, vi får se vi får se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå