Helloo Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Er det mulighet for å fjerne kameralyden på s65? En annen ting er at bildet ikke blir tatt før noen sekunder etter man trykker på knappen.. Kan dette fikses? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 ikke mulig å fjerne lyden fra instillinger, er mulig men må moddes på mobil... er pga man skal vite at man har tatt bilde, slik man ikke kan ta skjulte bilder etc. Lenke til kommentar
petternnn Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 jeg har hørt at du kan fjerne lyden vis du har koblet til headsett Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hva? Er kameralyden høy? Blir den ikke stille hvis telefonen er i stillemodus? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 nei. Men du kan koble telefonen til pc'n å bytte ut kameralyd filen mot en tom lyd fil(sikkert .wav), slik at det ikke kommer noen lyd. Lenke til kommentar
Helloo Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Hvilken lyd er det da? Altså hvor på telefonen.. (har kabel). Og hvorfor er kameraet så tregt? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 leit deg fram til du finner den. Ligger vel under siemens eller noe(har ikke kabel selv så jeg har ikke prøvd). Prøv www.club-siemens.com å søk der etter en guide Lenke til kommentar
mikro1985 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) nei. Men du kan koble telefonen til pc'n å bytte ut kameralyd filen mot en tom lyd fil(sikkert .wav), slik at det ikke kommer noen lyd. Treng ikkje legge inn ein tom fil! Klipp vekk kameraclick.wav-filen til en plass på harddisken. Eller slett den. Her er Link: Fjerning av kameralyden for FW12 http://forum.s65.info/viewtopic.php?t=853&...e0048ad0d4a6cbd Jeg fikk det til å virke på M65 etterhvert, problemer med å få opp de nye mappene. De kom opp etter en omstart av mobilen og nytt forsøk. Kjørte OD tool på riktig port - Åpnet mobilen i "min datamaskin" fant "Siemens Device\\Config\Default" mappen Endret 11. september 2004 av mikro1985 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå