lohneyboy Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hei! Lurer på hva "Dothan" vil si. Det står ofte i forbindelse med prosessor-informasjon. Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 En "Dothan" er en av intels nyere prosesorer for berbare pcer. (hvis jeg husker riktig den nyeste med 2 mb L2 cache) disse prosesorene følger ikke intels tidligere strategi: Ghz er alt. De yter MYE bedre en p4 på samme frekvenser. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hei! Lurer på hva "Dothan" vil si. Det står ofte i forbindelse med prosessor-informasjon. Dothan = Pentium M Dothan er kodenavnet på den nyeste versjonen av Pentium M. Forskjellen fea den gamle versjonen "banias" er at dothan har dobbelt så mye andrenivå hurtigminne (2MB L2) og at den er produsert med en nyere prosess (90nm i stedet for 130nm), noe som betyr mindre strømforbruk og raskere brikker. Lenke til kommentar
lohneyboy Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Jepp! Tusen takk for informasjonen. Det var akkurat det jeg trengte å vite. Hyggelig at det er noen som gidder å svare en som meg, som ikke har så mye peiling ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå