N_R Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hei, jeg lurer rett og slett på hvor man kan finne web-designere. Har prøvd på news, men der er det lite action.... Annonsere her er ikke lov står det, men det finnes kanskje andre forum for dette formålet? Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 We're all around you! Det er tonnevis av gode webdesignere i dette forumet. Hva var det du var ute etter? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Studer forumet litt, besøk sidene til folk, og send en mail eller PM om du vil gi noken et oppdrag - det er ikkje verre Lenke til kommentar
N_R Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 We're all around you! Det er tonnevis av gode webdesignere i dette forumet. Hva var det du var ute etter? har et hobby-prosjekt med ett par kamerater som vi prøver å få i gang, basert på et websted. Tanken er å starte et firma basert på disse sidene - en vakker dag. :-) Vi koder sidene selv i ASP.Net, men akkurat design-biten med farger, ikoner og alt mulig sånt er vi svake på. Trenger derfor hjelp til dette! .....ulempen er at vi ikke har noe penger (enda), slik at en designer må bli noe type "med-gründer" eller på annen måte bli kompensert i ettertid. Ser for meg fra 20-100 timer kanskje, alt etter som. Send gjerne en PM de som er interessert..... :-) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Post litt meir info i tråden her, slik at alle kan sjå det. På den måten trur eg du vil få meir respons Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Ping PoleCat? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Dere trenger altså kun hjelp til design? Altså et par fisker i PS Lenke til kommentar
N_R Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Post litt meir info i tråden her, slik at alle kan sjå det. På den måten trur eg du vil få meir respons ...hehe kan egentlig ikke poste så mye mer, vi er fortsatt i oppstartsfasen. Dessuten vil vi helst ikke at noen skal stikke av med ideen..... *paranoia* Vi sjekker i grunn bare om det er noen som er villige til å jobbe gratis inntil det eventuelt blir noe ut av dette, hvorpå man da selvsagt får igjen for risikoen man tar med å jobbe gratis. Sidene skal være enkle, mye basert på klikking, dvs at istedet for å skrive inn kategori "Bil" trykker man på ikonet "Bil". Blir derfor en del mekking av egne ikoner - antageligvis. Tanken er "brukervennlighet", ikke "fancy"! Lenke til kommentar
N_R Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Dere trenger altså kun hjelp til design? Altså et par fisker i PS ...ja, det kan du si, kommer langt med et par PS-bilder jeg kan klippe og lime fra..... Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Ser for meg fra 20-100 timer kanskje, alt etter som. Send gjerne en PM de som er interessert..... :-) Tror ikke det er så mange som er villig til å risikere å jobbe 20-100t gratis. Du må jo nesten komme med en form for garanti at man faktisk får noe igjen for det her. Du spør jo tross alt etter en profesjonell webdesigner jobb uten garanti for betaling. Men uannsett, Lykke til. Lenke til kommentar
N_R Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Japp, det er en risiko, men på den annen side jobber alle vi andre ganske så mye mer uten å få noe betalt.... men men, vi får se åssen det går! :-) Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Du spør jo tross alt etter en profesjonell webdesigner jobb uten garanti for betaling.Men uannsett, Lykke til. Hvor mange av de som henger i forumet her er proffesjonelle? Greit at man lager pene design, men fåtallet her taper arbeidsinntekt på å jobbe med denne saken. Plasser beina dine ned på jorda før du uttaker deg Det er faktisk slik det fungerer om man skal starte et firma uten å hente inn investorer som kan blande seg og ødelegge hele greia Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 men fåtallet her taper arbeidsinntekt på å jobbe med denne saken. Ikke si det på den måten. --------------- Kunne gjerne bidratt med noe jeg, men jeg er midt i et flyttesjau uten like for tiden, og har egentlig nok med å ferdiggjøre oppdragene jeg allerede har. (*skylde på entrepenør*). Dersom det fortsatt er interesse om et par mnd, ta kontakt. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hvis folk er villig til å ta den sjansen og har tid så er jo ikke det noe problem. Jeg sa "jeg tror"... Enden: OK, jeg burde ikke ha brukt ordet profesjonell, omfattende er kanskje bedre. Du spør jo tross alt etter en omfattende webdesigner jobb uten garanti for betaling. Som sagt Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå