ehs5 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Vel, tittelen sier det meste, jeg kan ikke se filmer på internett som spilles av i Windows Media Player, i både Internet Explorer OG Opera! Har prøvd å laste ned noen oppdateringer fra windowsupdate.com men alle oppdateringene blir mislykket! Noen som vet hva jeg kan gjøre med dette? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Eneste jeg kan tenke meg er at kanskje det er noe galt med codec'ene som du har installert (eller du ikke har installert de..) Finn deg en codec-pakke ved å søke etter "codec package" eller noe.. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Bare så dere vet det, disse problemene har dukket opp nå i det siste, har ikke hatt slike problemer før. Edit: Prøver å laset ned en codec package jeg Endret 10. september 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Aaah, se hva jeg fant her: Note: If you do not have Windows Media Player 9 Series or later installed and cannot play content by using the Windows Media Video 9 or Windows Media Audio 9 Voice codecs from a Player embedded in a Web page, consider downloading the codec installation package for Windows Media Player 6.4 as well. Edit: Men det hjalp ikke Endret 10. september 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå