vifteovn Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Tror det var det kodenavnet var for geforce 5. Er på skolen nå så jeg husker ikke alt som stod i det bladet jeg leste. http://www.gamestar.de Men dette husker jeg : 2! GPU på 450mhz hver (som de gamle 3dfx kortene hadde) 256 DDR tror jeg er ikke helt sikker her AGP 8 og direcx 9 så klart TTLR (true tecture and lighting engine) som en egen enhet på grafikkortet. Dette er bekreftet fra nære kilder inni nivida. kommer hjem sener i dag da skal jeg se om det sto mer. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Det blir ikke flere GeForce kort(vertfall sier nvidia folka det), så navnet er feil... men det er sandt at technologi fra (tidligere) 3DFX skal når bli kombinert i det neste kortet...(vertfall er det hva ryktene sier) Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 Jeg vet at det ikke heter geforce 5 men det er jo det det blir sant ?!?! Omen er kodenavnet. Det skal også bli: 4 vertex-shaders (mot geforce 3 "1" og geforce 4 "2") 256bit ram båndbredde. True time & lightning heter vist den nye T&L uniten. Den andre GPU er vist bare til T&L rekningsoppgaver. Ja det ser jo ganske lovende ut eller ? Lenke til kommentar
trenchypost Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Det er jo uansett 3-4 måneder før noen ser noe til denne brikken ,så det blir litt latterlig å spekulere nå, uansett hvilke nettsteder du måtte sitere. Vi husker da alle hvordan det var før geforce 4 kom..:smile: var jo omtrent like før den kunne lage kaffe, ifølge de villeste ryktene... Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 hehe, hopper over geekforce 4 i alle fall Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 "Lighting", ikke "ligthning". Det betyr lyssetting, ikke lyn!!!!!! :smile: Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 jaja er ikke så stø i engelsk Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Quote: Den 2002-05-08 12:21, Shrike skrev:hehe, hopper over geekforce 4 i alle fall ja d er sikkert,har gf2 ultra 64mb nå så d skal bli artig når den kommer,kan tenk meg om 3-5 måneder,Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå