Gustav mahler Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Prøver og få internet tlf fra telio til å fungere. Har en ruter fra d-link( di-604,verson 1.81) Telefonen fungerer fint når jeg ikke går via den fordømte ruteren. Snakket med kunde service på telio som fortalte meg at jeg må åpne porter på ruteren . Dette er infoen jeg fikk: • Velg enabled • Name: Skriv hva du vil (Telio, f.eks) • Trigger port: 5060 i begge feltene • Trigger type: UDP • Public port: 16300-16700 • Publuc type: UDP • Velg Apply • Lukk vinduet Informasjonen er sikkert korekt men den er ment på en tråløs utgave. Min ruter er ikke tråløs og i det samme alternative har jeg kun mulighet til å skrive inn info om : 1. trigger. 2. incoming portts 3. Enable. Utifra info fra telio har jegg ført inn 1. trigger :5060 2. incoming portts :16300-16700 3. enable: ja Har oppdatert ruteren fra verson 1.8 til 1.81 uten at det har løst noe som helst. Finn feilen ! Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Sette statisk IP på adapteret og deretter åpne opp porter i Virtual Server mot den interne IP adressen. Skal ikke være nødvendig med trigger ports så vidt jeg vet. PS. fortell hvordan det går, jeg holder på en sak og lurer på hvordan det funker med Telio og D-Link 604. Er tydelig at du har den gamle B1 eller B2 hardware rev. De siste er kommet i D1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå