Gå til innhold

Hvem tar imot PortaPro i Oslo uten kvittering?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ikke livstids garanti på de da? Da burde det jo ikke spille noen rolle hvem du leverer de hos eller?

Vet ikke, jeg som spør...

Ja, er livstids garanti på dem.

Eg har KSC-35 og sprengte nettop eine elementet, men kjøpte hjå Microplex og fekk redusert garanti, 1 år eller no sånt..

Skal eg gå til nettbutikken (Microplex) viss eg skal få igjen på garantien?

Lenke til kommentar
Bare lever dem inn til en hvilken som helts butikk som selger dem og så fikser de dem på Koss' regning.
Skjønner ikke hvorfor folk stadig kommer med slike feilaktige påstander. De færreste butikkene reparerer selv. De fleste sender dem med posten til et verksted som gjør jobben for Koss sin norske importør. At det koster penger å sende pakker med posten, vet vel de fleste her på forumet. Derfor er det få butikker som er interessert i å ta imot hodetelefoner som ikke er kjøpt hos dem, og bruke tid og penger på pakking, håndtering og porto. En annen ting er at ifølge norsk lov så skal reklamasjoner i utgangspunktet rettes mot selger. D.v.s. at man tar kontakt med den butikken / webshoppen som man handlet med.
Lenke til kommentar
Hvem tar imot PortaPro i Oslo uten kvittering?
I utgangspunktet ingen!

 

Det er mulig noen vil "ordne" det, men importør krever egentlig kvittering fordi de dekker kun garanti på det de selv har importert. De Koss hodetelefonene som er solgt billig hos bl.a. komplett.no er paralellimportert og for noen år siden var det en HiFi-sjappe i Oslo som importerte selv. Disse produktene vil ikke den norske importøren håndtere.

 

En annen ting er også at kvittering sansynligvis er et bevis for at det er din hodetelefon. Ingen gir garanti på tyvgods.......

Lenke til kommentar

Vet at det er AFU som er leverandør av Koss her i norge. (hvis det ikke er forandret de siste 4 mnd).

 

Det at man bare kan levere inn Koss'ene sine en plass der de selger Koss er bare tull. Ingen vil bruke tid(altså penger), på å håndtere noe som ikke er deres ansvar.

 

MEN (det er alltid ett men). Er faktisk noen butikker i oslo området som tar i mot Koss, da de er såkalte "service-stasjoner", eller noe slikt. Og mener da at en av de små platesjappene på Byporten tar i mot, men ikke 100% sikker her.

Lenke til kommentar
Vet at det er AFU som er leverandør av Koss her i norge. (hvis det ikke er forandret de siste 4 mnd).
AFU eksisterer ikke lenger, de ble kjøpt opp av Elfa 1/1-04. Fra 1/9 har Koss fått ny importør i Norge (et lite firma jeg aldri hadde hørt om før, og ikke klarer å huske navnet på..).
Lenke til kommentar
Vet at det er AFU som er leverandør av Koss her i norge. (hvis det ikke er forandret de siste 4 mnd).
AFU eksisterer ikke lenger, de ble kjøpt opp av Elfa 1/1-04. Fra 1/9 har Koss fått ny importør i Norge (et lite firma jeg aldri hadde hørt om før, og ikke klarer å huske navnet på..).

Kjekt å vite:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...