tarja Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Lurer på å kjøpe ny skjerm.Er det noen gode lcd til grei pris?Spiller ikke, bruker bare pcen til video og surfing.Er det 17" jeg bør gå for..eller. Endret 9. september 2004 av enden Lenke til kommentar
Steffen2 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Viss du er ute etter en billig så må vell denne være grei http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...F&CatID=&GrpID= Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Først et lite tips til emnefelt. Bruk av stor bostaver regnes som skriking, og er uhøffelig. Dette fører som oftest til at tråden stenges. I tillegg lønner det seg å skrive litt mer beskrivende emnefelt slik at flere ser nøyaktig hva tråden dreier seg om. Jeg har rettet dette opp for deg nå Så over til det du spør om. Til vide og surfing har du nok ikke bruk for noen større skjerm enn 17". Stort sett begynner skjermer i denne klassen på 3500 kroner, og det er vanlig å si at kvalitetsskjermen begynner på 4500 kroner. Noen unntak finnes det, og under lister jeg opp skjermer du bør ta en titt på. Du bør også lese LCD-guiden vår Rimelige: E-yama 17JNE1-S Samsung 710N Middelklasse: Hyundai Q17S+ Samsung 172x Eliten: Samsung 710T NEC 1760NX Lenke til kommentar
tarja Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 tusen takk for tipset om emne plassering og om skriften.Hadde tenkt meg en pris mellom 2000-3000kr.må bare unnskylde. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=18934 Lenke til kommentar
tarja Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Takk den så grei ut den Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg må vel si meg enig i at e-yamaen er det beste alternativet til dn prisen. Den er også 500 kroner billigere som ukens tilbud hos Netshop denne uken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå