TurtleMan Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Satt PC'en på før jeg gikk på skolen idag, da jeg kom hjem igjen var den avslått. Ingen i huset hadde verken vært oppe på rommet mitt eller vært borti PC'en. Jeg tenkte som så at, oki liksom... så jeg trykket på knappen for at den skulle starte. Men neida, ingen livstegn. Prøvde mangen ganger, byttet PSU, skiftet på leds'ene, tok ut Pwr SW i fronten av dekselet hvis dere forstår og trykket på den men ingenting skjedde.. Jeg har masse "valuable shit" der inne.. Så jeg håper dere kan hjelpe meg? Specs: HK: A7N8X-E Deluxe CPU: AMD 3200+ @ 2450 MHz GPU: GeForce FX 5600 XT 256 290/500 PSU: Chieftec 325 watt. Minne TwinMos 1 GB Hjelp!!! Endret 9. september 2004 av TurtleMan Lenke til kommentar
Duen Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 vist dt lynte og tordnet kan dt ha slott ut strømmen ( og kansje brent noe på hk eller cpu siden dt ikke virket å bytte PSU ) ellers har du skjekket på den andre PSUen du prøvde, om den står på europeisk ( 230V) eller amerikansk for da e dt mulighet for at dt bare e den som har tatt kvelden , du kan og prøve å resette CMOS ( aner ikke hvorfor men jeg leste dt her og prøvde og dt funket ) Lenke til kommentar
MAtroxX Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 reset cmos og ikke klokk så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå