simalarion Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Måtte sendet inn x800pro pov ult ed fordi kortet ikke tok imot strømm lenger (viften gikk fortsatt rundt). Jeg sitter på en ny oppgradert pc og er derfor ganske ivrig på å få dette gjort fort, det er nå godt en uke uten at noe har skjedd (de har fått kortet for to dager siden). Ingentins uvanlig med dette seff. Men det uvanlige denne gangen er at jeg spør rett fremm i div mail om Hvor lang tid-hvilke kort sender dere, dere har jo ingen inne-kan jeg heve kjøpet om dere ikke har koret innne. På de fleste mail svarer de kunn i "du må nokk bare vente å se" stilen, det eneste jeg fikk klemt ut av dem er Hei. Du vil motta et tilsvarende kort, med andre ord modellen over. Med vennlig hilsen ehh ok men dere har fortsatt ingen inne, etter 5 mail har derer fortsatt ikke svart hvor lang tid det tar, modellen over? har dere ikke sjekket at det er et x800pro kort eller er det xt dere tenker på som modellen over?. altså jeg fikk ikke mye ut av det svaret-ut i fra det å dømme er kortet på vei uten at jeg kan finne info om det på kompletts sider. Dette er ikke dårlig kundebehandling-men på de 15 årene jeg har handler der har dem aldir ignorert meg så mye-nesten som å være tilbake på pc utstyr returen Det virker rett å slett som det er umulig for dem å svare på noe. Om jeg ikke har mulighet til å heve kjøpet å må vente til dem for inn nye kort, er det jo ikke farlig å skrive det (bare litt). Noen som har opplevd lignendet? Endret 9. september 2004 av simalarion Lenke til kommentar
Wolverin Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Måtte sendet inn x800pro pov ult ed fordi kortet ikke tok imot strømm lenger (viften gikk fortsatt rundt). Jeg sitter på en ny oppgradert pc og er derfor ganske ivrig på å få dette gjort fort, det er nå godt en uke uten at noe har skjedd (de har fått kortet for to dager siden). Ingentins uvanlig med dette seff. Men det uvanlige denne gangen er at jeg spør rett fremm i div mail om Hvor lang tid-hvilke kort sender dere, dere har jo ingen inne-kan jeg heve kjøpet om dere ikke har koret innne. På de fleste mail svarer de kunn i "du må nokk bare vente å se" stilen, det eneste jeg fikk klemt ut av dem er Hei. Du vil motta et tilsvarende kort, med andre ord modellen over. Med vennlig hilsen ehh ok men dere har fortsatt ingen inne, etter 5 mail har derer fortsatt ikke svart hvor lang tid det tar, modellen over? har dere ikke sjekket at det er et x800pro kort eller er det xt dere tenker på som modellen over?. altså jeg fikk ikke mye ut av det svaret-ut i fra det å dømme er kortet på vei uten at jeg kan finne info om det på kompletts sider. Dette er ikke dårlig kundebehandling-men på de 15 årene jeg har handler der har dem aldir ignorert meg så mye-nesten som å være tilbake på pc utstyr returen Det virker rett å slett som det er umulig for dem å svare på noe. Om jeg ikke har mulighet til å heve kjøpet å må vente til dem for inn nye kort, er det jo ikke farlig å skrive det (bare litt). Noen som har opplevd lignendet? Jeg har handlet utrolig mye fra www.komplett.no, og har ikke selv hatt de problemene du beskriver. Nå holder det som regel for meg å få dem til å ta en titt på ordrehistorikken min for å få dem til å forstå at man her må vise service, for det er bestilt varer derfra for flere hundre tusner av kroner. MEN jeg har mange kompiser som sliter og har slitt med komplett.no den siste tiden. Sannheten med dem er nok at de er i ferd med, eller alt er blitt, for store. De klarer ikke lengre holde den servicen de hadde før, hvor man følte man fikk personlig oppfølging på det meste man spurte dem om. Hvor de ordnet med en retur forespørsel på noen få timer eller kanskje opp til en dag. En kompis av meg ventet over en uke på å få svar på returforespørselen på et hovedkort fra Abit hvor viften til Chip var løsnet bare få måneder etter kortet ble kjøpt. Viste seg at festet var limt fast, og hadde løsnet da det ble varmt i kabinettet. Til komplett har det vist seg å være lurt å ta en telefon, men ikke vær sint eller rive kjeft med dem, det viser seg i de fleste tilfeller å få motsatt virkning. De svarene du har fått vitner om at de ikke har lest mailen skikkelig, og det er bare for dårlig. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 to ord.. ring dem Nytter alltid å ringe istede for å sende mail.. løser seg mye bedre da Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Sendte dette Hei Vær vennlig å les mellom mailen min så slipper jeg å "mase" mer, sparer oss begge for tid! Nøyaktig hvilket kort er det dere tenker på-for dere har ingen inne på lager-hva mener dere med modellen over-jeg har sendt inn en x800pro power color ult ed i retur, så vidt jeg vet er det den siste modellen. Svaret jeg leter etter er feks: 1.VI får inn x800pro vivo msi om to dager vi sender deg dette, men du har ikke rett til å heve kjøpet 2.Vi har ikke noen high end kort inne for øyeblikket så du må vente lenge, du kan ikke heve kjøpet (da vet jeg det i all fall) Grunnen til dette er at jeg sitter på en ny oppgradert pc (64bitt system, deler fra komplett), og har utrolig lyst på et svar. Dere kan godt ringe meg på tlf **Censored** Håper jeg for et svar med denne mailen, om ikke så ringer jeg som foreslått, er nokk lettere å låne oppmerksomhet da ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå