Løve Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hei Hvilken anti-spyware scanner er den beste? Er samme om den koster noe, er bare interesert i å vite hvem som tar mest og er raskest og slikt. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Tja. vet ikke så veldig mye om dette her, men jeg tror ikke det er så veldig vanlig at spyware scannere koster penger... eller tar jeg feil. Har bruker kombinasjonen spybot/ad-aware se personal og er fornøyd med det. Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Enig, spybot i kombinasjon med adaware er bra. Prøv også Pest Patrol, den er bra. Men ingen av dem tar alt, man kan kjøre den ene, og etterpå kjøre den andre, og finne ting den andre ikke tok, hips om haps. Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Tja. vet ikke så veldig mye om dette her, men jeg tror ikke det er så veldig vanlig at spyware scannere koster penger... eller tar jeg feil. Har bruker kombinasjonen spybot/ad-aware se personal og er fornøyd med det. Kjører det samme.. fungerer helt greit, fjerner stort sett alt.. Lenke til kommentar
Vims Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg er fornøyd med Spybot og Ad-aware.Det finnes også spyware som de ikke finner,da er Spysweeper et godt alternativ,koster litt penger. Lenke til kommentar
k-zen Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 jeg å bruker Spybot a ad-aware har sluttet med spy sweeper da det mange ganger har "kræsja" pcen... tatt opp 100% cpu og sinker hele drittn... Lenke til kommentar
wil Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 på hovedboksen min bruker jeg Spybot 1.3 og Ad-aware 6 Pro, på laptoppen min har jeg Spyware Doctor. vurderer også å bytte til Spyware doctor på hovedbosken også, men vet ikke helt. Spyware doctor koster noen kroner da, men den er bra. Spybot 1.3 koster ingenting. Ad-aware 6 pro koster også noen kroner tror jeg. er vel Spybot og Ad-aware som er den beste kombinasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå