spaceace Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 hvordan er den enkleste måten å få vhs opptak inn på dataen? hva trenger jeg av kort, kabler osv.? noen som har erfaring? Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 ett tv kort vil nok gjøre susen. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Kan noen forklare dette litt nærmere, for jeg skjønner ikke så mye.. Å jeg sliter med samme problem som topic starter.. Takk. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Kan noen forklare dette litt nærmere, for jeg skjønner ikke så mye.. Å jeg sliter med samme problem som topic starter.. Takk. Denne tror jeg vil gjøre nytten for dere Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Eller et skjermkort me Video-Inn også en scart omformer Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Denne tror jeg vil gjøre nytten for dere Har du peiling på hvordan kvaliteten blir ved overføring til PC fra VHS i forhold til å kjøre VHS via digital konvertering gjennom et DV kamera ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå