_tHokA_ Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Link Sjekk det ut, står at det er 0kr Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Link Sjekk det ut, står at det er 0kr sikkert feil en eller annen her skulle bestilt og sett hehe Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 jeg bestilte meg 10stk nå bare for å sjekke Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Elkjøp vertfall har vel sånn KjøpsGaranti sak, at hvis det står at en Hytaler pakke som koster fra før 5000 og står at den koster 1100,- nå, da kan du vel gå inn å få den pakke til 1100,-? Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hmm.. Fin pris det der.. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 jeg bestilte meg 10stk nå bare for å sjekke si ifra om du mottar da Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) bestille flere 1000 og legge ut på qxl EDIT: Vi tar forbehold om feil. Det kan ha oppstått feil priser, foto kan avvike fra produktet og varer kan ha utgått fra produsent. Endret 11. september 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 ja, har lest det med at det kan være feil i prisene. Men vi får se hva som skjer da jeg får bestillingen. Om den er på flere tusen så skal jeg ikke betale den. Da sender jeg de tilbake Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 tHokA_ Skrevet 11/09/2004 : 17:30 ja, har lest det med at det kan være feil i prisene. Men vi får se hva som skjer da jeg får bestillingen. Om den er på flere tusen så skal jeg ikke betale den. Da sender jeg de tilbake "Thoka" har lagt seg som tjukk grøt rundt moralen din.Eier du ikke skrupler? Gjelder forøvrig også alle andre her som legger inn bestilling på varer som helt åpenlyst er feilpriset,og tror de skal få det for gibortpris. Shame on you! Harde ord men velfortjent syns jeg. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Ja du må poste når du får settet. Hadde vert litt stilig å visst det. Er jo litt stilig om de virkelig må selge for den prisen , men har mine tvil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå