pertm Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Edit: Ingen LAN-skjerm du har kjøpt: Net Weight 36.0 kg / 79.4 lbs Hvis du ikke har tilgang til bil er det nok veldig lurt å få den kjørt til døra, eller hvis du bor høyt oppe i en blokk uten heis. Bære den opp kan bli tungt. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Har en Eizo T966 selv og den er kjempe bra til spill og photo, men liker min LCD best når jeg skal lese mye tekst uten tvil Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Edit: Ingen LAN-skjerm du har kjøpt: Net Weight 36.0 kg / 79.4 lbs Hvis du ikke har tilgang til bil er det nok veldig lurt å få den kjørt til døra, eller hvis du bor høyt oppe i en blokk uten heis. Bære den opp kan bli tungt. tar rundt 200 i markløft så skal nok klare å få den opp Lenke til kommentar
Boye Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 HAHA! Husker jeg fikk min T965 en vinter, to år siden? I starten var den for stor for bilen til min søster. Det snødde på utsiden, og traileren som kom med skjermen måtte stoppe et par minutter unna ved et kryss. Resultatet ble en behjelpelig kiosk dame som lot meg stu skjermen inn i butikken, og vente på min bror med tilhenger. Med tilhenger var jo saken klar, men skjermen skulle på baksiden av et hus...mye snø i hagen, men vi skrudde på 4WD og klarte det! Sa "so long!" til broren min, fikk skjermen inn. Skulle så ha skjermen opp på bordet, og DET var ikke lett Den skjermen jobbet jeg for, men du hvor trofast den har vært Lenke til kommentar
highlander Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg villle anbefalt den Eizo skjermen. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 (endret) ja jeg gleder meg veldig Endret 11. september 2004 av GRendal Lenke til kommentar
pertm Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 HAHA! Husker jeg fikk min T965 en vinter, to år siden? I starten var den for stor for bilen til min søster. Det snødde på utsiden, og traileren som kom med skjermen måtte stoppe et par minutter unna ved et kryss. Resultatet ble en behjelpelig kiosk dame som lot meg stu skjermen inn i butikken, og vente på min bror med tilhenger. Med tilhenger var jo saken klar, men skjermen skulle på baksiden av et hus...mye snø i hagen, men vi skrudde på 4WD og klarte det! Sa "so long!" til broren min, fikk skjermen inn. Skulle så ha skjermen opp på bordet, og DET var ikke lett Den skjermen jobbet jeg for, men du hvor trofast den har vært Tviler ikke jeg var veldig glad jeg bestilte hjemkjøring av min. Jeg har ikke bil og å bære den fra postkontoret ville ikke vært aktuelt. Jeg måtte hjelpe til med å bære den opp til 2. etasje selv om jeg vel egentlig kunne fått det på transporten. Jeg er fors¨vidt enig i at den ikke ser fin ut når den er stor grå og klumpete, men bilde ser bra nok ut og det er det som er det viktige Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Bildet er visst helt ok etter det jeg har hørt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå