adder1972 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hei, Hvilket UV-filter anbefaler dere til Nikon D70 m/18-70mm objektivet? Jeg er også interessert i hvor jeg kan kjøpe det til en grei pris. Jeg lurer også på hvilken solblender dere bruker til D70 (18-70mm objektivet). Mvh, S. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Fulgte det ikke med solblender til 18-70`en? Det gjorde det i alle fall med mitt. Lenke til kommentar
adder1972 Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Hei Elling, Har ikke kjøpt kameraet enda. Ser ikke at solblender står på "bundle"-listen, men hvis du fikk med en, så er jo det gode nyheter. Har du 18-70mm-objektivet? Har du UV-filter? S-) Lenke til kommentar
qdos Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg hadde 18-70 objektivet, og solblenderen fulgte med i pakken. Returnerte imidlertid kameraet innen 14 dager fordi jeg ikke var helt sikker på om dette var bra nok til å gå fra analogt til digitalt. Kjøpte både et Hoya polafilter (938,-) og et Hoya HMC Super UV-filter (525,-), begge 67 mm, i butikk. Ettersom jeg ikke kjøpte de sammen med kameraet fikk jeg ikke returnert de, og nå sitter jeg igjen med to filter jeg ikke har bruk for... Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Ja, det følger med solblender i pakken. Jeg kjøpte et Hoya HMC UV(0) 67mm filter sammen med alt det andre tilbehøret fra bhphotovideo.com, prisen var ca 30 USD. Produktkoden hos bhphotovideo var HOUVMC67. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå