finfyr Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Morn. Fikk idag plutselig et problem med min Messenger, i windows XP. Som lyn fra klar himmel fikk jeg ikke lengre logget meg på. Når jeg trykker på "Logg på", så skjer det ingenting... Ingen reaksjon i det hele tatt! Klikker for å logge på med en annen konto også, men samme der.. Avinnstalert/innstalert flere ganger, men uten videre framdrift. Testet også ved å teste ned Windows messenger, men samme skjer der.. Hva i alle dager kan ha skjedd? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Bra det ikke er bare jeg som ikke forstår hva jeg skal gjøre da... Kjipern ass. Lei av Gaim nå! Hva er nest best da, for å chatte på msn nettverket? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Amsn f.eks, hvis du bruker Linux. Kanskje du ikke får logga på fordi du har på en eller annen brannmur greie? Hmm Endret 9. september 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Men da ville det vel kommet en feilmelding? Ikke bare at jeg ikke får koblet til i det hele tatt? Skjer jo ingenting når jeg trykker på den knappen... Brannnmur har jeg nok heller ikke så. Anyone else? Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) http://www.miranda-im.org/ Available protocols ICQ, AIM, MSN, Jabber, Yahoo, Gadu-Gadu, Tlen, Netsend, and more Endret 9. september 2004 av ExTerminator Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Fint, da har jeg alternativer:) Men hva med messenger da? Vil gjerne tilbake til det, uten å måtte formatere... Lenke til kommentar
E.T Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 du har antegeligvis et virus eller en feil på disken... www.housecall.antivirus.com for virusscan, og tuneup utilities for å fikse opp på harddisken Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hvis du ikke har firewall ville jeg skaffet meg det fort, og scannet etter adware og spyware! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå