Gå til innhold

Ny mus til bærbar pc!

Tored

Anbefalte innlegg

Jepp!

Var nettopp på Siba og skjekket om det fantes noen svært så følsomme mus til en bærbar pc. Grunnen til at jeg ser etter en følsom mus, er fordi jeg skal gjøre mye photoshopping og annet innen grafikk.

Er det noen som har erfaringer med Logitech's nye supermus: Logitech mx1000 med laser?

Jeg viste ikke at lasermuser hadde komt på markedet, men det virker som om jeg har tatt grundig feil? Prisen på den var det samme som MX 700, altså 749,- noe jeg ble overasket over. Musen virker idiell til mine forbruk: behagelig i hånden, super følsom, og lekker :yes:

logitech_mx_1000.jpg

Er denne musen bare lureri eller er det faktisk laser? Er den ett bedre alternativ enn logitech mx 700? Er MX 900 et enda bedre alternativ? noen med erfaringer?

En annen ting jeg lurer på er om det er så smart å ha en trådløs mus på bærbar; trekker de ikke mer strøm? Tenker da på det der lade greiene som er på? (Har aldri hatt trådløs før så ikke drit meg ut ;))

Syns dere den virker bra?

Tusen takk på forhånd for svar og veileding! :thumbup:

Endret av Tored
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En annen ting jeg lurer på er om det er så smart å ha en trådløs mus på bærbar; trekker de ikke mer strøm? Tenker da på det der lade greiene som er på? (Har aldri hatt trådløs før så ikke drit meg ut ;))

Syns dere den virker bra?

Tusen takk på forhånd for svar og veileding! :thumbup:

Hva i all verden skal du mned trådløs mus til bærbar? Ser ikke poenget med det, da du likevel må putte senderen i Usb porten. Blir bare tull.

Den beste og greieste musa er Logitech MX-510. Du finner masse poster om dette om du gidder å søke litt.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri sagt at jeg MÅ ha. Jeg vil heller ha en vanlig, men jeg øyner opp muligheten til å få kjøpt en LASER mus. Viss det fins andre lasermus til 749,- si ifra, jeg har ingen som helst tvang til å kjøpe trådløs, vil heller ha en med ledning enn en uten.

Men viss det har seg at den trådløse mx 1000 er 20 ganger raskere enn en mx510, så blir faktisk "batman" musa det beste alternativet for meg!

Viss denne musa finnes med ledning kjøper jeg heller den med ledning, det var derfor jeg spurte om det var så lurt å ha en trådløs..

Lenke til kommentar

Nope, jeg har ikke bestemt meg.

Før jeg så denne musen i butikken var jeg helt sikker på at jeg ville ende opp med mx510, spillemusa til Logitech.

Det virker ikke som om du har fattet hva jeg er ute etter.. nemlig erfaringer! Viss du ikke har erfaringer eller noe annet enn klaging å komme med trenger du faktisk ikke skrive noe? :hmm:

Isteden for å stille det samme spørsmålet som jeg gjorde omigjen, kan du prøve å gi din erfaring på din mus, og si om du syns den er god og en mus jeg bør vurdere?

Jeg spurte etter hjelp, ikke frekk tilbakemelding. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...