Illmatic Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) bare lurte på om det er noen andre highlander fans her? har ikke sett film nr.1, men 2 og 3. fulgte også godt med på serien når den gikk i usa, har den gått på norsk tv? edit: overskrift... Endret 9. september 2004 av Gamer-guru Lenke til kommentar
andesam Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) noen highlander fans her... f.eks. Det er en grunn til at 3 ords regelen finnes... edit: sånn ja Endret 9. september 2004 av andesam Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 seriøst, må jo være noen som har sett det her?!? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Liker de 2 første Higlander filmene, men resten av dem suger hardt og brutalt. Serien har jeg nesten ikke sett, men likte ikke det lille jeg har sett fra den. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Likte egentlig alle littegrann, men enern er klart den beste. De andre ble bare bleke kopier. Så du som starta tråden, SE DEN FØRSTE! Den er absolutt best, og har en fantastisk ond skurk. Og Sean Connery som gal skotsk fektelærer i en liten rolle. Halve filmen foregår i middelalderen, resten i "nåtida". Endret 9. september 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg har sett en av de filmene for mange år sida. Husker kun at det satt 2 stk i en bil som ble skutt på av en flokk mennesker med fullauto-gunnere. Men straks de slutta å skyte, så ble skuddsårene til de inne i bilen "healet", på en måte... Dårlig beskrivelse av filmen, men husker ikke mer Kan noen prøve å si meg hvilken av de highlander-filmene det var? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 1 eren er helt ok action film, 2eren har blit kåret til år tusenets dårligste oppfølger av mange blader og aviser. 3eren var iverfall bedre en 2eren, 4eren har jeg ikke gidddet å se engang Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Jeg har sett en av de filmene for mange år sida.Husker kun at det satt 2 stk i en bil som ble skutt på av en flokk mennesker med fullauto-gunnere. Men straks de slutta å skyte, så ble skuddsårene til de inne i bilen "healet", på en måte... Dårlig beskrivelse av filmen, men husker ikke mer Kan noen prøve å si meg hvilken av de highlander-filmene det var? det var nok 2'ern det... Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Okei, da vet jeg det. Men gidder ikke se den igjen pga av innlegget til gunfreak, hehe. Mulig den første må sjekkes ut istedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå