MadMike Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Har akkurat instalert win XP pro. Alt ser ut til å fungere bra, men kommer ikke på nett. Har ADSL. Når jeg prøver å ta repair får jeg bare opp Failed to query TCP/IP settings of the connection. Cannot proceed. Noen som vet hva som skal gjøres? Nettverkskortet er integrert i hovedkortet. Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 hvilken isp har du ? hvordan router, evt hvordan nettverkskort, blir litt lettere og hjelpe med de opplysningene.. Lenke til kommentar
MadMike Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Har bluecom ADSL med trådløs 3com router. Den kabelen jeg bruker i denne PC'en (som er på nett) er den samme jeg prøver å bruke på den andre PC'en. Har Hoverkortet som følger med i denne: Shuttle SB83G5 Barebone S-775 I915G,16x PCI-E,S-ATA, GbLAN, 350W Nettverkskortet fulgte også med. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Du har innstalert drivere til nettverkskortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå