Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Vi er egentlig ikke sammen. Men vi skal prøve igjen, men jeg skulle egentlig komme dit på lørdag, men har ingen å være til der, så jeg får ikke kommet dit før på tirsdag..Det knuste meg helt jævlig idag.. Akkurat det nyheten der..

Jeg er så deprimert nå at jeg ikke klarer å øve til eksamen.. Helvette altså

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Hva om når jeg er tilbake, så går ting mer til helvette? Hva om dama går fra meg, blir sammen med kompisen min eller noe? Hva om jeg mister vennenne mine der? ;o

Da fortsetter du, biter tenna sammen og bestemmer deg for å aldri gi opp.

For resultatet er så verdt det. Jeg har fått oppleve hvordan det er å ha det helt supert.

Og jeg gjør alt for å få det slik igjen.

Lenke til kommentar

Det er de noen sekunder eller minutter eller timer med følelse av lykke man lever for...jeg gjør ihvertfall det.

Og livet ditt faller ikke sammen om du ikke får være sammen med akkuratt den jenta der, jeg mener det er noe du ikke skal legge så ufattelig mye energi i sånn som du har det nå siden fallhøyden når man er ustabil og har det vondt er høy.

Men går det bra så går det bra, bare ikke legg alt i deg i det.

Jeg mener absolutt ikke noe vondt med det jeg sier, jeg tenkerp å deg når jeg skriver nå.

Hele poenget er at du behøver energien du har til deg selv, og jobbe med seg selv 100% samtidig som man har dame så skal forholdet være ganske stabilt.

Er forholdet det og jenta\dama forstår hva du går igjennom så kan et forhold være sterkere enn hvis du er alene.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Tok en avgjørelse nå, i samråd med en god kamerat.

Som enten sørger for at alt går rett vest. Eller at ting blir bedre.

Jeg har bestemt meg for å snakke ut med to av mine nærmeste venner, som enda ikke vet noe.

Går det her til helvete, så har jeg i det minste prøvd.

"Noen ganger må en slippe keeperen og angripe med begge hender"

Lenke til kommentar

Hvis du er en av de personene som klarer og få ut følelser igjennom musikk så er det dødsbra for og si det mildt;)

For da får du ut noe av dritten som spiser deg opp.

Og du har sikkert hørt det, men Porcupine Tree har mange sanger om det og takle visse problemer, så anbefaler deg og sjekke ut det hvis du ikke allerede har gjort det;)

Lenke til kommentar

Hva som enn gjør en spesiell sang som et triggerpunkt, om det er stemmene eller sangen er likegyldig.

Den sangen der gjorde noe med deg.

Det der blir og kverulere, man behøver ikke stemmer i en sang engang for at den skal gjøre noe med en person. Det varierer, mange reagerer ikke engang.

Viktigste er at den gir noe til DEG, jeg vet ikke hva som gjør den sangen spesiell for deg, før du sa det nå. Så jeg snakker generelt..noe annet kan jeg ikke og om meg da.

Nå viste jeg ikke at det var stemmer i den sangen heller bare for og påpeke det.

Lenke til kommentar
Det var for det meste de folkene som snakka som fikk meg til å tenke..Ikke teksten bare..

Kjære deg. Hva som triggrer hva kan vi virkelig ikke vite og din opplevelse av sangen er unik i forhold til mange mennesker. Den slags viten er ikke av det slaget du behøver å sette ned på digitalt papir her da enkelte brukere kan irritere seg over at du velger å gjøre nettopp dette. Det høres sikkert meget merkelig ut for deg, men sånn er det nå en gang ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...