MyBigMouth Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Det er ganske mye depping her grunnet damer som sagt...Skjønner det ligger en del frustrasjon i å få seg dame, sammt å ikke få hun man vil ha.. Men jeg har en filosofi om at gresset alltid er grønnere på den andre siden. Med dame har man det jo vel og bra, men så bra man lengtet etter er det jo ikke.. er et faktum at man savner singel tiden.. Dette er jo selvfølgelig motsatt som singel.. En annen ting er frustrasjonen over å ikke få. Men slapp av, man får dame før eller siden fleste her er unge om noen år gjør mye både med en selv og mange sjangser dukker opp! Uansett hvor svart det ser ut så vil det skje! Om man ikke får den man vil ha så er det bare å prøve på nytt, det fines andre! Og er utrolig hvor fort en annen får en til å glemme den andre. Og husk det er alltid en sjangs er bare å spille kortene riktig! Og når det er en sjangs, liten eller stor. Er det bare å prøve mange nok ganger så vil man før eller siden lykkes! Det er bare for dumt å gi opp som ungdom og ende opp som en bitter alkoholiker sittende hjemme og høre på elton john - this train don't stop Det er faktisk fler som bare leter etter noen som bryr seg.... Lenke til kommentar
howzer Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hva med å finne dame på nettet? Ikke bare er det utrolig mange søte jenter der ute, men det er mye, mye enklere å ta det første steget, og man kan bli litt kjent med personen før man møter vedkommende. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Hva med å finne dame på nettet? Ikke bare er det utrolig mange søte jenter der ute, men det er mye, mye enklere å ta det første steget, og man kan bli litt kjent med personen før man møter vedkommende. Det funker. Endret 10. juni 2005 av Volcov Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hva med å finne dame på nettet? Ikke bare er det utrolig mange søte jenter der ute, men det er mye, mye enklere å ta det første steget, og man kan bli litt kjent med personen før man møter vedkommende. Been there, done that... De jentene jeg har vært i kontakt med har vært over nettet, og det har ikke fungert. Mulig det er bare jeg som er uheldig, men jeg har i alle fall på følelsen at de jentene som man finner på nettet ikke er så veldig interisert i å komme i kontakt med "nerder" men heller tøffe svære gutter som bare tilfeldigvis streifer innom i pausen mellom treningsøktene sine. Men jeg har jo også hørt om de som har funnet seg den rette på nettet og det har vært perfect match, så det er jo tydligvis ikke helt umulig. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Jeg har også prøvd...har kun truffet EN person, men skjedde ikke særlig. Vanskeligere enn jeg trodde. Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Det jeg har fått ut av mine prøvelser over internett er en god venn, og det er jeg jo selvfølgelig takknemelig for, men pokker heller jeg ville gjerne hatt litt mer og da. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Jeg har akkurat funnet ut av at de fleste vennene mine er crappy og råtne..... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Onkel er på sykehus, i respirator. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Stakkars...Men du kommer over det.. Min farfar var døende, jeg hadde veldig liten følelse for han fordi jeg var forberedt og jeg vet han har det bra etter døden. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg har akkurat funnet ut av at de fleste vennene mine er crappy og råtne..... Og hva har dem gjort? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg har akkurat funnet ut av at de fleste vennene mine er crappy og råtne..... Og hva har dem gjort? De forteller meg ikke ting jeg burde vite, og holder ting skjult for meg og sånt..... Får bare late som ingenting... Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 *Vurderer om dette er min siste tråd her i verden* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Hva med å finne dame på nettet? Ikke bare er det utrolig mange søte jenter der ute, men det er mye, mye enklere å ta det første steget, og man kan bli litt kjent med personen før man møter vedkommende. Been there, done that... De jentene jeg har vært i kontakt med har vært over nettet, og det har ikke fungert. Mulig det er bare jeg som er uheldig, men jeg har i alle fall på følelsen at de jentene som man finner på nettet ikke er så veldig interisert i å komme i kontakt med "nerder" men heller tøffe svære gutter som bare tilfeldigvis streifer innom i pausen mellom treningsøktene sine. Men jeg har jo også hørt om de som har funnet seg den rette på nettet og det har vært perfect match, så det er jo tydligvis ikke helt umulig. Jeg må selvfølgelig komme med et innspill her: Jeg har møtt de fleste eksene + den nåværende kjæresten min på nettet på en eller annen finurlig måte. Faktisk har jeg kommet i kontakt med to av dem via forumet her. Jeg var kanskje ikke så heldig med den forrige - han er trossalt en eks, det sier jo litt ;P Den nåværende skal jeg faktisk flytte sammen med til sommeren/høsten. Jeg kommer til å flytte hele veien fra Bergen til Hønefoss. Hva gjør man vel ikke for kjærligheten? Jeg er kanskje håpløst romantiskk og naiv, men for meg er faktisk kjærligheten meningen med livet. Jeg har holdt på å miste troen på både den og livet, men akkurat nå er alt veldig veldig fint. Nå skal jeg stoppe før det blir for klissete, siden jeg faktisk sporet helt av her. Det jeg skulle frem til var: Jeg har aldri sett etter svære muskuløse tomhjerner som bare stikker innom for å spørre om noen vet hvor de kan laste ned CS-hack eller hvordan de kan bruke net send for å hacke de andre maskinene på skolen. Jeg ser etter en som er lik som meg, en som har samme interesse. Da synes jeg faktisk ikke det er en dårlig idee å se her. Det kan godt være at motsetninger tiltrekker hverandre, men for meg funker det ikke i lengden. Like barn leker best. For å avslutte med enda en klisje. Det finnes en der ute for alle (MINST). Endret 11. juni 2005 av darkness| Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 *Vurderer om dette er min siste tråd her i verden* Hvorfor det? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 *Vurderer om dette er min siste tråd her i verden* Det finnes hjelp å få, skolesystemet har psykologer om det trengs. Tenk på at det kommer til å gå bedre, det er ikke verdt å avslutte nå, du har hele livet foran deg. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg brukte deppe kuren i dag fordi Bf2 ikke funka men det gjorde deppe kren som vanelig Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Puff Puff Pass! det funker Lenke til kommentar
Vain Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg har en deppe kur1.Kjøp en cola 2.gå hjem og gjør noe du liker mens du drikker colaen spille CS for min del 3.mens du sitter det glemmer du hvorfor du er deppa men dette varer BARE i en viss tid i noen tilfeller Ganske åpenbart at du ikke vet hva depping er. Man blir ikke deppa bare fordi at at BF2 ikke funker eller andre småting. Når man er deppa så har man ikke lyst til å gjøre noe som helst, og alt er bare dritt. Så den "kuren" din funker dårlig. Du finner det vel ut en gang.. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Det er forskjell på å deppe og å være deprimert. Deppe er langt mindre alvorlig. (mener jeg.) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Det er forskjell på å deppe og å være deprimert. Deppe er langt mindre alvorlig. (mener jeg.) Jepp... men så bruker ofte de ordene om hverandre så ofte litt vanskelig å vite hva folk mener.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg