Right Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) "Kan du ikke bare ta deg sammen? Bit tenna sammen og hopp i det. Jeg har også vært utafor noen ganger, men det hjalp ikke å tvære ved det." Haha, ikke sant? Det er så jækla typisk. Det er alltid noen som greier å lire av seg noe sånt. Endret 8. juni 2009 av Right Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Kan liksom ikke kalle henne dama mi enda. Men hun vil prøve på nytt.. Det er liksom. Hun vil kysse meg, gjøre alt med meg. Men vil bli sammen igjen irl, ikke over nettet. Så vi blir nok sammen. Hun er forelska osv, men hun elsker meg kanskje. Gruer meg til jeg skal ta bussen bare, fordi jeg vet ikke om bussjåføren krever leg. Orker ikke betale 1000kr for noe som kosta 500kr for 1 måned siden liksom. Får bare si at jeg har bare 500kr med meg, fordi jeg er barn. Får bare takle det Og nå så får jeg kanskje ikke ligge over til "dama" i sommeren heller. Fordi mora er litt skeptisk til meg. Får forklare at det er bare dattra hennes som får bort angsten min, den sosiale-angsten, tvangstankene, den dårlige selvtillitten jeg har utvikla og depresjonene mine. Får fortelle henne om selvmordstankene mine og alt. Hun er tross alt lege, og kanskje hun forstår da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 "Kan du ikke bare ta deg sammen? Bit tenna sammen og hopp i det. Jeg har også vært utafor noen ganger, men det hjalp ikke å tvære ved det." Jeg har en kamerat som lirte av seg det der når jeg fortalte at jeg hadde sosial angst.. Etter grundig forklaring, og irettesetting klarte jeg heldigvis å få han til å skjønne at det ikke er så lett. Hadde det vært så lett hadde ingen hatt sosial angst nå. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Har alltidl yst og klappe til folk sier sier sånt, forstå meg riktig når jeg sier det. For jeg mener livet mitt er et helvette i perioder og det eneste som gjør at jeg orker det er ren stahet. Folk kan slutte og si "bare gå videre", ja, gjør det du etter mange års misbruk. "ja, forstår deg så godt", nei, du gjør ikke det..så kan du ikke bare si det. Alle som har slitt i noen år har hørt de to der og mange andre. Psykiske lidelser er noe mange ikke klarer og "forstå", det er noe man ikke ser og kan sette fingern på. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Og så har vi den typen som mener at hvis vi bare tar i mot Jesue så vil alt bli bra. Vært borti den et par ganger også. Her er forvrig en fin liste over tåpelige utsagn. Fikk den på StumbleUpon for en tid tilbake, http://www.wingofmadness.com/Learn-More/42...who-s-depressed Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Angst er rart. Det værste for meg er sosiale settinger med mat. Det jeg spiser av normal varm mat er pommes frittes og pannekaker - altså omtrent alle situasjoner med mat blir litt rare. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Og så har vi den typen som mener at hvis vi bare tar i mot Jesue så vil alt bli bra. Vært borti den et par ganger også. Her er forvrig en fin liste over tåpelige utsagn. Fikk den på StumbleUpon for en tid tilbake, http://www.wingofmadness.com/Learn-More/42...who-s-depressed Når jeg trykka "i like" var jeg first discoverer. how is it impossible? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Når jeg trykka "i like" var jeg first discoverer. how is it impossible?Antagelig fordi jeg søkte den opp denne gangen så jeg fikk sikkert en annen mirror tidligere. Men var samme lista hvertfall. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Her er forvrig en fin liste over tåpelige utsagn. Fikk den på StumbleUpon for en tid tilbake,http://www.wingofmadness.com/Learn-More/42...who-s-depressed Ah, herlig. Har fått servert noen av dem selv. Et pent lite utvalg: 3. "You just need to give yourself a kick in the rear." 38. "You don't *look* depressed!" 48. "A person your age should be having the time of your life." 65. "Just don't think about it." 69. "Go out and have some fun!" 75. "You need a boy/girl-friend." 76. "You need a hobby." Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Har fått endel av de der servert selv også. Alltid like "morsomt". Spesielt når nære venner klarer å lire av seg sånt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Når jeg trykka "i like" var jeg first discoverer. how is it impossible?Antagelig fordi jeg søkte den opp denne gangen så jeg fikk sikkert en annen mirror tidligere. Men var samme lista hvertfall. Den er grei. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 OMG! Hvorfor spør en jente om å få møte deg og etter møtet så kommer spammet om at man MÅ møtes igjen. Men plutselig forsvinner denne personen i en uke, jeg har fått vite at hun skulle bort, men at hun ikke ofrer meg en tanke ved å svare på en enkel melding! Fuck heller! >_________________< Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Og nå så får jeg kanskje ikke ligge over til "dama" i sommeren heller. Fordi mora er litt skeptisk til meg. Får forklare at det er bare dattra hennes som får bort angsten min, den sosiale-angsten, tvangstankene, den dårlige selvtillitten jeg har utvikla og depresjonene mine. Får fortelle henne om selvmordstankene mine og alt. Hun er tross alt lege, og kanskje hun forstår da nei, ikke fortell henne det. får moren inntrykk av at du er en mentalt ustabil guttunge så vil hun nok bli enda mer skeptisk enn det hun er fra før. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) "glem det" Endret 8. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
zennox Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 2009 går bare nedover og nedover. Fint at det er en 3-ukers ferie i USA som venter.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Her er forvrig en fin liste over tåpelige utsagn. Fikk den på StumbleUpon for en tid tilbake,http://www.wingofmadness.com/Learn-More/42...who-s-depressed Selv om mange av dem nok er kjipe å høre og sjeldent hjelper, skal det jo sies at veldig mange av utsagnene er sanne. Noe som jo gjør det ganske naturlig at man får dem servert fra folk - som ikke forstår depresjoner veldig godt - med de beste intensjoner. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Og nå så får jeg kanskje ikke ligge over til "dama" i sommeren heller. Fordi mora er litt skeptisk til meg. Får forklare at det er bare dattra hennes som får bort angsten min, den sosiale-angsten, tvangstankene, den dårlige selvtillitten jeg har utvikla og depresjonene mine. Får fortelle henne om selvmordstankene mine og alt. Hun er tross alt lege, og kanskje hun forstår da nei, ikke fortell henne det. får moren inntrykk av at du er en mentalt ustabil guttunge så vil hun nok bli enda mer skeptisk enn det hun er fra før. Joa, kanskje det. Mamma ble hvertfall ikke noe bedre når jeg fortalte alt..Hun sier bare jeg er egoistisk, og tenker på meg selv.. Hun bryr seg seriøst ikke om meg egentlig. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Uff, Robin. Jeg synes virkelig synd på deg, jeg vet nemlig hvordan det er. Det er ikke akkurat gøy å komme med sine dypeste følelser og føle at de ikke blir mottatt. Ditt beste kort i denne sammenhengen vil jeg si er å betro deg til en lærer du stoler på, og ja, jeg vet det er vanskelig. Spesielt siden lærere ikke har det samme båndet som moren din og deg, men du MÅ få hjelp før det går utover din fremtid! Jeg har selv det problemet at jeg har latt det gå rimelig langt, så nå må jeg gjøre noe med min situasjon. Vær vennlig å oppdater hvordan det går videre og hva du planlegger å gjøre videre. Det hjelper meg og andre her med å rådgi deg fortløpende. Endret 9. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre..VIL flytte tilbake, men det er så vanskelig, økonomisk osv. Men bor jeg her så går det bra, men da går det såklart utover følelsene mine, og det suger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg