Shipwreck Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Om jeg ikke trener er jeg i alle fall nødt til å gå en lang tur hver dag. Hvis ikke klikker det helt for meg. Men noen dager er jeg så langt nede at jeg ikke orker, og bena er helt gelé. Da er det ikke greit å være meg. I morgen skal jeg være flink, og trene på maskinen. Deretter skal styrketrening stå på programmet, før jeg avrunder det hele med en velfortjent dusj. Da er dagen komplett. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 trikset med trening er rutine. har man en rutine på at man trener 20 min hver dag så blir det bare en vane. hvis man derimot faller ut av vanen, så er det jævlig vanskelig å komme inn igjen. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Håpløs_* Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Det er så utrolig tungt... Den ene sjangsen jeg hadde, og den går til helvette. Når jeg fikk vite at det kanskje var en mulighet for det først. Jeg har aldri vært forelska før, mest fordi jeg aldri har blitt kjent med ei jente på den måten før. Hu her likte jeg faktisk veldig godt, og jeg trivdes med hu, men det blei visst ikke noe av det allikevel. Og det av en utrolig kjip grunn, men jeg tror kanskje at det heller er meg... At jeg skal ut å reise holder hu tilbake, men det er kanskje like greit? Muilg det hadde blitt værre når jeg dro. Jeg tør rett og slett ikke å snakke med folk, og da spesielt jenter. Det har blitt MYE bedre siden jul, men nå føles det som om jeg er tilbake. De siste dagene har jeg bare gått rundt i en slags tåke, og deppa. Jeg forblir vist taperen i gjengen.... Det at jeg har klart å bygge meg en større sosial omgangskrets er utrolig positivt, men nå har det ikke noen betydning lenger. Jeg vil ikke gjøre noe, bare ligge her i senga. Jaja, livet går videre, flere fisk i havet.. Vel, det der kunne ikke betydd mindre for meg nå. Kan vel si at det er et lite gjennombrudd bare det at jeg har blitt forelska, men det svir. Det var så koselig å få en melding en gang i blant, og ha litt kontakt med det motsatte kjønn, få en klem. Dette er noe som ellers aldri skjer med meg. Går nok lenge til neste gang nå. Huff! Det var da veldig så synd jeg syntes på meg selv, men det er så greit å få det ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Måtte du hvile i fred Jarle. Jeg vet vi aldri tilbrakte så mye tid sammen, men likevel. Ironisk nok visste jeg at det var slik det ville ende, med fjellklatring. Det du likte best. Vi spøkte mye om det før, at hvis du døde, så døde du ihvertfall mens du holdt på med det du likte best. Det er i det minste en liten trøst. Det verste er vel å aldri få vite helt sikkert, for det er minimale sjangser for at du vil bli funnet. Men det er likevel en ting som er sikkert, en overlever ikke mange timene der oppe, spesielt ikke i det uværet som er der nå. Kjære Mt. Everest, du måtte ta han? Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Kondolerer. Det var trist å høre, TøseGuri. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Det er enda ikke garantert at han er død, han er enda bare savnet. Dog, det er ikke store sjangsene for å overleve der oppe. Spesielt ikke nå som været er så ille at andre ekspidisjoner er satt på vent. Været er rett og slett for dårlig. Hadde aldri trodd jeg skulle miste en onkel så tidlig. Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Uffameg. Jeg vet godt hvordan det er å vente mens leting pågår. Det er et sant helvete å gå der og ikke vite. Jeg har rett og slett ikke ord. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Beklager hvis jeg er kynisk, men både han og dere kjente til denne risikoen. 1/10 bestigninger av Everest går galt, dessverre. Selv skjønner jeg ikke hva som appellerer, men for all del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Føler meg bare lei meg. Vet ikke hvorfor. Prøver å høre på musikk, hjelper litt, men det er en slags tung stein på hodet mitt. Nesten som det drar hodet nedover. Er det mulig å gjøre noe med det? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Er du lei deg for en spesiell grunn da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Vet ikke helt hva det er, det dukker bare opp liksom. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Slikt hender med de fleste. Prøv å gjør noe som gjør deg glad. Gå ut en tur. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Ahh, ok. Gå ut ja, kunne vært en ide. Men skal jo snart sove. Er allerede trøtt :\ Men gå ja. Gå hvor liksom? Med musikk? Hater å gå i sentrum. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Kjære deg ta fram sykkelen, en pocket og kanskje noe godt å tygge på og finn en fin gressplen. Ligg litt der og slapp av. Etterpå føler man seg gjerne bedre når man har tenkt litt. Det er ihvertfall min erfaring fra en god runde depressive tanker som dessverre ikke har forlatt meg ennå. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Du bor midt i byen? Du kan jo gå litt utenfor byen da. Finnes ikke noe vann du kan sitte? En park eller noe? Ta med ipoden, kjøp en is og pust ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Nei. Har hverken sykkel eller park. Arh, får vel bare bite i meg det. Skulle bare ønske det ikke var like ofte. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 stakkars dere som bor i byen. hvordan i all verden finner dere ro stikk ut i naturen om du har muligheten og glem storbyens kjas og mas. hjelper alltid. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg bor ca 7. min med bil/buss/moped fra byen. Ganske deilig. En liten strand og koselig byggestrøk her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Det høres bra ut. Bor ikke i by jeg heller, men litt utenfor. Stille her også, selv om jeg bor i blokk da såklart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg