Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som om du har fått gjennomgått en del Rxj0n, og jeg kan bare si at jeg føler med deg... Jeg har kanskje ikke blitt utsatt for de nøyaktig samme tingene, men motivet bak; mobbing har jeg som jeg skrev tidligere fått feeling med :(

I mitt tilfelle nå er ikke det no problem lenger, nå er det bare damer og ensomhet som skaper problemer i mitt liv.

Hvordan er det med deg? Gjelder dette fortsatt?

Lenke til kommentar

som jeg skrev i bloggen min idag

Its amazing what kind of effect depressions give. They give you intellect, wisdom, strength and experience. I burned out last night, thats something that happens to people under heavy load of s.....stress (u really thought i was going to write "shit", didnt ya? :p) Its perfectly human. Humans are social animals (no, not mamals, st00pid :D). We need others arround us and with us in order to function normally. We need love and attention and respect, understanding, all of this. Its not something stupid, as some might call it, its our nature.

Hang in there people, det blir bedre :)

Lenke til kommentar
som jeg skrev i bloggen min idag

Its amazing what kind of effect depressions give. They give you intellect, wisdom, strength and experience. I burned out last night, thats something that happens to people under heavy load of s.....stress (u really thought i was going to write "shit", didnt ya? :p) Its perfectly human. Humans are social animals (no, not mamals, st00pid :D). We need others arround us and with us in order to function normally. We need love and attention and respect, understanding, all of this. Its not something stupid, as some might call it, its our nature.

Hang in there people, det blir bedre :)

Word!

Lenke til kommentar

Ida: Jenter er onde når det gjelder sånt, fætl at det skal være sånn. Bare se på the apprentice, guttene der sammarbeider kjempebra mens jentene bare krangler og baksnakker hverandre..

Qwseyvnd: Hvis du tenker over det så har du faktisk en ekstrem livsstil, føler at jeg kan kommentere dette etter å ha snakket endel med deg på msn. Og du og eksen har tydeligvis veldig forskjellige livserfaringer. Og hun klarer å se hva du gjør som du kanskje ikke bør gjøre, og jeg må virkelig si at hu hadde rett i endel av det hu ville endre på. Livet ditt hadde kanskje blitt bedre, og du hadde beholdt kjæresten. Men noen av tingene har hun ikke noe med, som hvor mye penger du bruker på data. Det med kosthold derimot synes jeg hun burde få lov til å kommentere, du lever jo nesten på cola og macern mat og blåser helt i at du bare øker og øker i vekt og fettprosent. Hun vil helt sikkert bare ditt beste ved å gi deg tips om livsstil..

Lenke til kommentar

Sitting by my self again, gazing at the the walls.

They seem to creep in on me as the darkness comes.

The world seems to vanish in front of me,

and I feel like letting go, letting go of the loneliness.

Feel the darkness clouding the light, making me blind.

I dont want to start any blasphemous rumours,

but I think our god has a sick sense of humor,

and when I die I expect to find him laughing.

Longing for some affection, some attention,

just a sign that someone cares that I live.

But when I am sitting here by myself,

all I can see is the emptyness I feel inside,

and all my love for life goes away.

I dont want to start any blasphemous rumours,

but I think our god has a sick sense of humor,

and when I die I expect to find him laughing.

Now I see that the light has failed,

and darkness has come to take med back.

So remember me not by the mistakes I did,

but by the love I tried to give you all,

for now my love is dead and will never come again.

Er ikke noe flink til å dikte, men det er slik jeg føler meg nå.

Gud vet ikke at jeg eksisterer, og jeg sitter igjen alene uten noen mål og mening her i livet..

Kanskje det er til hjelp for noen andre her... Ikke vet jeg.

Endret av Hellslayer
Lenke til kommentar

dude, THERE IS NO GOD, faen hvor mange ganger må jeg si det til folk. Det er opp til dere selv hva dere skal med livet. Livet er det du gjør det til. Tenk litt på det. Det finnes ikke gud, han kommer ikke til å hjelpe dere, men derimot DERE kan hjelpe dere selv. det er DERE som sitter med kreftene nok til å dra dere ut av depresjonsirkelen. Just fuckin DO IT.

Jeg veit ikke hva jeg gjorde for å få meg ut, det bare kom frem ett sted i tankegangen min at å deppe hjelper lite med saken. Jeg så for meg en dør med jævla svært grønn Exit skilt over, og jeg gikk gjennom den. Nå som jeg tenker meg om, det var JEG som skapte den døra. om JEG klarte det, skal dere faen meg klare det også.

Luv u all.

Lenke til kommentar
dude, THERE IS NO GOD, faen hvor mange ganger må jeg si det til folk. Det er opp til dere selv hva dere skal med livet. Livet er det du gjør det til. Tenk litt på det. Det finnes ikke gud, han kommer ikke til å hjelpe dere, men derimot DERE kan hjelpe dere selv. det er DERE som sitter med kreftene nok til å dra dere ut av depresjonsirkelen. Just fuckin DO IT.

Jeg veit ikke hva jeg gjorde for å få meg ut, det bare kom frem ett sted i tankegangen min at å deppe hjelper lite med saken. Jeg så for meg en dør med jævla svært grønn Exit skilt over, og jeg gikk gjennom den. Nå som jeg tenker meg om, det var JEG som skapte den døra. om JEG klarte det, skal dere faen meg klare det også.

Luv u all.

Nå tror jo ikke du på gud, derfor er det jo enkelt å si at han ikke kommer til å hjelpe folk. Tror man på gud, tror man muligens også at han vil hjelpe. Det er kanskje også grunnen til at mange folk søker trøst i religion.

Endret av Volcov
Lenke til kommentar

Anette_: Mange har gitt meg tips uten det hjalp fordi de jeg spiser og drikker er så himmelsk at jeg ikke klarer å motstå :S

Jeg tror ikke det ville fungert selv om jeg endrer kosthold og mer aktiv, da oppdager hun nye hele tiden. Problemet er at hun krever noen urimelig krav og jeg var villig å prøve og jeg ble litt bedre og bedre, men så slår hun opp med meg fordi hun tror jeg blir nøyaktig samme, uforandret... Selvsagt var jeg villig å forandre NOEN, men ikke med familie saker, venner og det der.

Lenke til kommentar

Qwseyvnd: Jeg er helt enig i at hun ikke kan bestemme hvem du skal være venner med, og noe om forholdet du har med foreldrene dine. Og hvis du faktisk prøvde å endre deg må hu være skikkelgi drittkjerring som slo opp fordetom.. Men du kan jo prøve å endre deg uten henne, for så å trimfere ved å fortelle henne hvor mye bedre du er nå, uten henne ;)

Lenke til kommentar
det er DERE som sitter med kreftene nok til å dra dere ut av depresjonsirkelen. Just fuckin DO IT.

Vil bare legge til at hvis man er skikkelig deprimert kan det hende at man trenger skikkelig hjelp og ikke klarer og komme seg ut av depresjonen alene. Da bør man ta kontakt men en psykiater som kan skrive ut medisiner.

Endret av Atomet
Lenke til kommentar
det er DERE som sitter med kreftene nok til å dra dere ut av depresjonsirkelen. Just fuckin DO IT.

Vil bare legge til at hvis man er skikkelig deprimert kan det hende at man trenger skikkelig hjelp og ikke klarer og komme seg ut av depresjonen alene. Da bør man ta kontakt men en psykiater som kan skrive ut medisiner.

Medesiner er ikke nøkkelen.. Medesiner er mot fysiske skader. Pshykiske skader må reperares pshykisk.

Anti depresive gjør en like gyldig det tror jeg er grusomt...

Ta feks hasj røyker man det er man drit glad og har det sinnsykt digg. Dagen derpå har man nerver og føler seg liten...

Lenke til kommentar

Medesiner er ikke nøkkelen.. Medesiner er mot fysiske skader. Pshykiske skader må reperares pshykisk.

Ta feks hasj røyker man det er man drit glad og har det sinnsykt digg. Dagen derpå har man nerver og føler seg liten...

Tro meg, antideprissiva hjelper! Men du må selvfølgelig få behandling i tillegg!

Lenke til kommentar

Egentlig medisiner som ødelegger mest for persone...bedre å snakke om d!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...