Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest

Det er så slitsomt, det og ikke kunne gjøre noe, hjelpesløsheten jeg føler for tiden...

 

Ser hvor fælt hun har det, uten og kunne gjøre noe for og hjelpe henne, ser henne grine uten og kunne trøste henne skikkelig... Jeg bare sitter der, og det er alt jeg kan...

Vet ikke hvor lenge jeg kan klare det!

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke si det sikkert at det er det, men noe har ihvertfall gjort det bedre.

For angst-anfall eri kken oe som går over av seg selv.

Foreks. jeg satt på Oslo tattoo convention i 11 timer uten t-skjorte uten og få et anfall O.o

jeg har "litt" problemer med og vise kroppen min.

virker som ting kommer seg etterhvert. ;) hvis man passer på kroppen sin og ivaretar en mentalt positiv innstilling, så tror jeg man kommer langt på vei.

 

så lenge man ikke går rundt og er redd for angsten, så kommer den nok ikke like ofte. og dersom den kommer tilbake, så kommer den tilbake. ikke vær skuffa eller tro at du ikke har kommet noen steg videre.

 

fikk et par flashbacks idag fra bad tripen min på cannabis. det er en god stund siden sist, men det er ikke like ille nå. det er mer en goofy følelse av å leve i en drøm - ingenting er virkelig. kan være skremmende til tider, men det går alltid over etter 1 time eller 2.

 

"The core symptom of depersonalization disorder is the subjective experience of unreality"

 

synes virkelig synd på de som har det slik 24/7, eller de som lider av HDDP for den saks skyld ( http://en.wikipedia.org/wiki/Hallucinogen_...eption_disorder )

 

var helt sikker på at jeg hadde fått noe lignende i hvertfall 1 uke etter bad tripen.

Lenke til kommentar
Hrmf! Hvorfor skal jenter flørte med deg, da de har type, men allikevel ikke vil noe mer.?

Hvorfor leke med en annen persons følelser. Jeg blir så forbanna grinete. Men allikevel er jeg oppslukt i denne jenta. Men hvorfor. Hvorfor skal livet motarbeide meg så mye!?><

Du tror ikke kjærlighetstråden passer litt bedre til det der? :hmm:

Lenke til kommentar

Isaa: Jeg har fått flashbacks pga mitt misbruk og det er ikke noe artig:S

Nesten umulig og forklare hvordan det var, ene gangen var jeg på Akido-trening og da jeg skulle til og bli kastet så så jeg bare små lysstjerner..ingen av de som var der, hørte så vidt og det ble veldig lsd-aktig. Og holdt på og besvime.Gikk over, men det eri kke gøy.

Hatt kompiser som har dettet om pga. flashback.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
unger er moro. man glemmer det meste av bekymringer når man tilbringer tid med dem.

+1 Har det i alle fall sånn når jeg er med niesa mi.

 

Hvorfor krysse vekk absolutt alle mulighetene man har ved å ta sitt eget liv når man kan skape et hav av nye ved å leve videre?

 

Det er folk som bryr seg om deg, og det er folk som ser opp til deg, bryr seg om deg. Om du ikke bryr deg om deg selv og ditt eget liv, så bry deg om dem. Kanskje en dag er det du som skal redde en av dem fra å gjøre feilen du selv tenker på å begå.

Slik er kanskje ikke så lett å se når man sitter der i situasjonen og plutselig bare vil dø. Det er en grunn til at man bestemmer seg for det, nettopp det at man ser ingen annen mulighet, og klarer ikke tenke sånn.

 

Overveldet over alt, og får ikke ut ett ord om det. Way to go. Får ikke en gang til å gråte.

Er jævlig irriterende, føler med deg.

Lenke til kommentar
Isaa: Jeg har fått flashbacks pga mitt misbruk og det er ikke noe artig:S

Nesten umulig og forklare hvordan det var, ene gangen var jeg på Akido-trening og da jeg skulle til og bli kastet så så jeg bare små lysstjerner..ingen av de som var der, hørte så vidt og det ble veldig lsd-aktig. Og holdt på og besvime.Gikk over, men det eri kke gøy.

Hatt kompiser som har dettet om pga. flashback.

nei det er faen ikke gøy. har ikke hatt det i så stor grad at det har gjort meg ut av stand til å komme meg gjennom dagen, men det er svært ubehagelig for det. er som å være i en drøm. man er tilstede, men ingenting føles virkelig. alt er fake, til og med menneskene du holder kjært.

 

har lest en del på nettet nå, og ser at det er en god del som opplever det samme. noen får det i opptil flere tiår, mens andre har det i et par måneder før det går over. det heter derealization disorder. utifra det jeg har sett, så er det ofte et resultat av narkotikabruk, enten hasj eller tyngre stoffer. noen har røyka opptil flere ganger i uka i flere måneder og fått det, mens andre har prøvd det 1-2 ganger og fått kronisk derealization. felles er at det som regel rammer unge mennesker fra 14 og opptil 18. det er hvertfall det jeg har observert hittil. hjerner i utvikling er mest utsatt ved cannabisbruk (og alt annet dop for den saks skyld). dog det er langt i fra alle som får det, så er det en viss risiko. skulle bare ønske at jeg kunne få kompiser som røyker til å slutte... det verste er at det var jeg som fikk dem til å begynne. var overbevist om at cannabis var ufarlig, og fikk kompiser til å bli med å røyke sammen med meg. pokker heller altså

 

har du prøvd lsd, fluesopp?

Lenke til kommentar

Har det ja, har vært så langt nede som man kan være når det gjelder dop.

Hadde jeg ikke forandret meg så hadde jeg ikke sitter her i dag.

Er egentlig mest redd for ettervirkningene av E som jeg har spist mye av siden de kommer ofte mange år etter man har sluttet.

 

 

 

Man tar sine egne valg, selv om jeg fikk amfitamin av min beste venn så var det mitt valg.

Jeg forstår følelsen du har, har selv den følelsen til tider.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...