Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Er det bare meg, eller har ingen av gjengangerne her noen som helst progresjon?

Vel, det vil jeg si er helt feil. Jeg har selv hvertfall hatt noe progresjon, men ikke som gjør at tankene og skuldrene mine lettes dessverre. Progresjonen har følt til en kraftig forsterking av mine følelser.

Hva det handler om ønsker jeg å fortelle mer til utvalgte enn alle her da jeg ikke vet ennå om den er permanent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Er drittlei abstinenser nå. Svetter 24/7, uten at de andre rundt meg synes det er spesielt varmt. Og så en slags trøtthet/"svimmelhet" i øynene, pluss blir ganske lett irritert. Det uroer meg litt, siden det går utover folk rundt meg, og jeg er vanligvis ikke en agressiv person. Har heldigvis begynt på medisiner igjen fra i dag av, men tar jo litt tid før det "slår inn".

Lenke til kommentar
Er det bare meg, eller har ingen av gjengangerne her noen som helst progresjon?
Nja... Ting tar tid vet du. Og så er det sjelden en jevn kurve oppover. Den går som børsen. Litt opp og ned, men forhåpentligvis så ender den opp til slutt.
Lenke til kommentar

Jeg blir direkte provosert av slike innlegg, ihvertfall når jeg vet hvor mange som har slitt i år og jeg snakker ikke om og være litt "deppa" da.

Det går både opp og ned som Lars sier.

Og det er ikke sikkert man blir helt frisk engang. Jeg tviler på at jeg blir det, men jeg kan lærem eg og leve med de, noe som både er vansklig og lang vei for og komme til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Er det bare meg, eller har ingen av gjengangerne her noen som helst progresjon?
Nja... Ting tar tid vet du. Og så er det sjelden en jevn kurve oppover. Den går som børsen. Litt opp og ned, men forhåpentligvis så ender den opp til slutt.

Godt sagt pus. Er nok slik det er.

Lenke til kommentar

jeg blir nektet å dra på byen. tross jeg studerer. foreldra mine vil jeg skal finne meg en jente snart,men jenter får man på byen.det er der det av en eller annen merkelig grunn at sjekking er tolerert.kun altså. det vil ikke foreldrene forstå. når de begynner å forklare om sin tid sier jeg bare; "det begynner å bli lenge siden Bill Haley og rock around the clock nå, samfunnet endrer seg..."

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
jeg blir nektet å dra på byen. tross jeg studerer. foreldra mine vil jeg skal finne meg en jente snart,men jenter får man på byen.det er der det av en eller annen merkelig grunn at sjekking er tolerert.kun altså. det vil ikke foreldrene forstå. når de begynner å forklare om sin tid sier jeg bare; "det begynner å bli lenge siden Bill Haley og rock around the clock nå, samfunnet endrer seg..."

 

Hvor gammel er du egentlig? Det er jo ikke noe de kan nekte deg hvis du er over 18. Bor du hjemme?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...