Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Noen som har forslag til hva man kan gjøre når man sitter å føler seg ensom utpå ettermiddagen i helga, når alle kompiser har dratt ut og ikke er interessert i spørre deg om å bli med?

 

Enten tar du initiativ til å finne på noe med folk, eller så må du finne noe å pusle med selv. Hva lurer du egentlig på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_oppgitt_*

Uansett hva jeg gjør så er det ikke godt nok. Det er alltid en feil og pirke på, en eller annen absurd ting en skulle ha forutsett at en skulle ha gjort...gaaah...faen til enveiskjøring.

Lenke til kommentar

Hurra og åh nei.

Min mor har meldt meg inn i Elexia, med min godkjenning. Så nå skal jeg begynne å trene :) . Det trengs.

 

Det sosiale får prioriteres i etterkant til jeg har bygd opp litt overskudd og selvtillit.

 

Og jeg føler at mamma kveler meg, iforhold til min far som har bygd opp mer aksept om hva jeg foretrekker og ikke foretrekker. Personlig kan jeg ikke se noe problem å like å spille daglig, og gjerne flere timer++ i strekk. Om jeg hadde sett på tv eller lest en bok eller snakket om pisspreik hadde det vært bedre?! Småprat er teit, jeg har ikke noe behov for å snakke om alt til alle, eller gjenta ting hele tiden. Som at maten er god, eller hva en foretrekker å ha på brødskiva osv osv.

 

Også tørker jeg ut :( . Så mye tørr hud, over hele kroppen. Ryggen har sår og arr, og få rdet for seg at nå skal den blø kun for å ødelegge. Blod i t-skjorter, blod på puta, blod på håndkleet. Eneste som midlertidig hjelper er at noen (mamma) smører, men da kommer også kommentarer om at jeg har mage og preken om at det er dumt blablabla som gjør mer vondt enn godt.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Hurra og åh nei.

Min mor har meldt meg inn i Elexia, med min godkjenning. Så nå skal jeg begynne å trene :) . Det trengs.

godt å høre :) trening er definitivt en faktor som bidrar til økt lykke. det skal visstnok være like effektivt som medisiner når det kommer til å behandle depresjon. pluss at du får en mye freshere kropp, og føler deg mye mer opplagt.

Lenke til kommentar

Føles ut som hele verden kolapset idag. Føler meg like mye verdt som en dritt under skoa til noen.

Jeg skal snart dra for å dreikke med pene jenter med mange fine klær, som kan danse og er sosiale. Flott at jeg er ingen av delene, da føler jeg meg nok velkommen. Skal drikke meg så full at jeg ikke kan gå, da føler jeg meg nok bedre.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Det har ikke skjedd noenting, plutselig slutta jeg bare å fungere normalt. Alt jeg gjør føler jeg blir feil, får ikke til noe jeg blir fornøyd med.

Det er umulig å ikke måle seg opp mot andre. Det er ikke noe artig å gå rundt å føle seg som ei lita går mus. Skal vist en tur på byen idag også, gleder meg til å stå ved baren og bestille øl, når bartenderen kronisk overser meg. Kan faen ikke skjønne hva jeg gjør galt.

Lenke til kommentar
Det har ikke skjedd noenting, plutselig slutta jeg bare å fungere normalt. Alt jeg gjør føler jeg blir feil, får ikke til noe jeg blir fornøyd med.

Det er umulig å ikke måle seg opp mot andre. Det er ikke noe artig å gå rundt å føle seg som ei lita går mus. Skal vist en tur på byen idag også, gleder meg til å stå ved baren og bestille øl, når bartenderen kronisk overser meg. Kan faen ikke skjønne hva jeg gjør galt.

 

Som jente på byen vil du "uansett" ikke bli oversett av alt og alle, men spørs jo hva slags oppmerksomhet du vil ha.

 

Tenk på at du er heldig som i det hele tatt har noen å dra ut på byen med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Og går det bedre så er ikke behovet for å få det ut her i tråden like stort.

Ja, du har et godt poeng. Men på meg kan det også være motsatt, er liksom ikke alt man tørr å legge ut om her, feks dersom man synker langt ned i dypet. (kan sikkert misforstås, men satser på at folk forstår)

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...