Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Fant nettopp ut at dama har vært utro i påsken. Noe som er irritabelt.

Siden jeg egentlig ikke ville bli sammen med hun i heletatt,men siden hun sa etter to deiter at hun elsket meg osv,så tenkte jeg. Jaja, give her a bone(ja, jeg vet.)

Ikke sagt det tilbake enda. Vært sammen to månder eller noe.

 

Skal møte henne imorgen, skal hente min bursdagsgave(hadde bursdag 1.april)

gi henne en sjanse til å forklare deretter(sannsynligvis) slå opp.

 

Om jeg ikke kommer i mitt djevel-tripp og finner på no jævlig(ikke voldelig) og tar hevn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God hevn = silent treatment. Lat som hun ikke eksisterer og bli litt player. Tror ikke du har noe problem med å være player om du går inn for det. Sørg gjerne for å kline vilt med en annen når du veit at en god venninne av henne ser dere. Men ikke gjør det så åpenlyst at hu skjønner at du gjør det for å såre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Har heller lyst å ødlege henne. Hun er fra før følelsemessig ustabil. Så tipper det går lett.

Spørs på hva forklaringen blir imorgen. Tar å bestemer meg deretter hvordan jeg skal oppfølge.

 

Det som er en liten trøst er at jeg egentlig ikke bryr meg at forholdet er over.

Forholde var dødt før det startet,men leit at hun stikker av med ''seieren''.

 

Men siden jeg vet at hun er veldig glad i meg og ikke vil miste meg,så er det en mulighet jeg ikke kan gi fra meg. Hevnwise.

Du er faen ikke utro mot meg,og tror at all is good.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Huff. Alt er galt, magen skriker etter mat, jeg orker ikke tanken på å spise. Jeg er trøtt nok til å fase helt ut midt i en film og miste 10min av handlingen, uten at jeg tør legge meg for å sove. Jeg har mest lyst til å grave meg ned under en stein og aldri mer se solen.

 

Jeg vil nesten gi opp. Jeg orker snart ikke mer av dette. Alt streiker, dagene bare forsvinner. Selv ett enkelt mål som å komme seg opp før 12 er uoppnåelig. Får ikke gjort noe fornuftig og sliter med å gjøre ufornuftige ting. Klarer ikke tanken på å lese en bok, orker ikke dataspill, skjønner egentlig ikke hvordan jeg får dagene til å gå. Må holde hodet okkupert ellers blir alt bare verre.

 

Men kan det bli verre? Jeg vet ikke. Skal jeg gi faen i alt? Hvordan skal jeg klare noe annet? Hjelp.

Lenke til kommentar

Er man usikker på intensjonen ved en tråd eller innlegg som sådan, skal man rapportere og ikke kommentere. På bakgrunn av dette forsvant "5" innlegg. Vi ønsker ikke å redigere innlegg da vi ikke vil forandre personers meninger dermed forsvant dessverre også gode innlegg, men som var svar på de allerede slettede.

 

Eventuelle reaksjoner på moderasjon skal gjøres via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar

Anbefaler å skrive ned tanker og meninger om hvorfor du "ønsker", eller mener, innleggelse er nødvendig.

Om du leverer dette til dem, eller har det som "kilde" så du ikke roter deg bort i hva du skal si.

 

Mitt konkrete forslag er å skrive ned så mye du kan/orker om hvorfor, hvor lenge, og alt du ønsker de skal vite, for så å levere arket til dem.

Be dem lese det mens du venter i et annet rom i huset, og komme inn til deg når de har fått lest igjennom og roet seg ned.

 

Vet av erfaring at det KAN fungere greit på den måten, kan (igjen ingen fasit) være med på å lette på noe av presset, og unngå at man føler seg så sårbar.

Lenke til kommentar

for gudsskyld, ikke ta ditt liv, jeg mistet akkurat en av mine beste venner, han har sirkulert på dette forumet mye, wubbable heter han, endelig fikk han det som han ville. jeg visste ikke hvor jævlig han hadde det, han var en ener i å skjule ting, skulle ønske han hadde fortalt oss....

Nå er vi alle i sorg etter tapet, i sjokk, jeg har lest omtrent alt han har skrevet på dette forumet nå og endelig fått mine svar. Det hjelper ikke å gjør en slutt på livet, det har det aldri gjort, jeg er ikke den eneste som sier dette, men tapet av min venn gjør det bare surt. Jeg vet dere har det vondt inni dere, at det er ingen vei ut, men tenk heller, hva har jeg? hva kan jeg i såfall forandre med meg selv for å gjøre ting bedre? nei jeg har ikke ett fint jet-set liv selv, mye jeg vil forandre, men nå, døden til min venn, hans selvmord, har fått meg til å tenke annerledes. Livet er ikke fair, men finner dere de rette sangene,ordene, bildene,filmene og ikke minst vennene så kommer dere langt. Jeg tror min venn ventet så lenge med å ta sitt liv på grunn av oss, vi var der hele tiden for han, men vi visste aldri hvor sinnsykt jævlig han hadde det. Livet ditt blir alltid ført tilbake på sporet, en dag så er du glad i livet, jeg for eksempel elsker å kjøre med høy musikk(gjerne sangen dont stop believing, fantastisk sang, anbefaler dere å høre den, er laget av journey) og vinduet nede, og solbriller på. Solen er i full blomstring og veien baner bare på, det er bare fantastisk. Hvis du virkelig har problemer og trenger noen å snakke til, ja jeg kan gjerne stille opp jeg, men jeg vil heller anbefale en du har kjent lenge, en du vil være trofast til. Ikke kast inn håndkle ennå, livet er verdt å leve!

Lenke til kommentar
for gudsskyld, ikke ta ditt liv, jeg mistet akkurat en av mine beste venner, han har sirkulert på dette forumet mye, wubbable heter han, endelig fikk han det som han ville. jeg visste ikke hvor jævlig han hadde det, han var en ener i å skjule ting, skulle ønske han hadde fortalt oss....

Nå er vi alle i sorg etter tapet, i sjokk, jeg har lest omtrent alt han har skrevet på dette forumet nå og endelig fått mine svar. Det hjelper ikke å gjør en slutt på livet, det har det aldri gjort, jeg er ikke den eneste som sier dette, men tapet av min venn gjør det bare surt. Jeg vet dere har det vondt inni dere, at det er ingen vei ut, men tenk heller, hva har jeg? hva kan jeg i såfall forandre med meg selv for å gjøre ting bedre? nei jeg har ikke ett fint jet-set liv selv, mye jeg vil forandre, men nå, døden til min venn, hans selvmord, har fått meg til å tenke annerledes. Livet er ikke fair, men finner dere de rette sangene,ordene, bildene,filmene og ikke minst vennene så kommer dere langt. Jeg tror min venn ventet så lenge med å ta sitt liv på grunn av oss, vi var der hele tiden for han, men vi visste aldri hvor sinnsykt jævlig han hadde det. Livet ditt blir alltid ført tilbake på sporet, en dag så er du glad i livet, jeg for eksempel elsker å kjøre med høy musikk(gjerne sangen dont stop believing, fantastisk sang, anbefaler dere å høre den, er laget av journey) og vinduet nede, og solbriller på. Solen er i full blomstring og veien baner bare på, det er bare fantastisk. Hvis du virkelig har problemer og trenger noen å snakke til, ja jeg kan gjerne stille opp jeg, men jeg vil heller anbefale en du har kjent lenge, en du vil være trofast til. Ikke kast inn håndkle ennå, livet er verdt å leve!

Merker dette traff meg litt. La godt merke til wubbable.

 

 

 

-------

 

 

 

 

Hvil i fred, kjære wubbable. Nå slipper du mer.

Lenke til kommentar

jepp d e sant :/ han fikk dn freden han ville ha, han sko bare visst kor mange som bryr seg, e ein gruppa på facebook som blei danna for han, e vel oppimot 800 stk, som har blitt med for hans skyld, eg håpe mest mulig komme i hans begravelse på fredag, e jo heilt utrolig, ingen som ville tro dette, men itte å ha lest koss han har hatt d så skjønne eg han :/ eg ska fortella morå imårå, d bler ein tøff samtale :/

 

bare så dokk vett d så går eg gjennom det dokkas venner og familie vil gå gjennom hvis dokk gjør det, og det esje kjekt, isje ein plass, me vil heller ha deg her enn å ha deg dø, det gjelde alle personer....

han sko bare visst kor mye folk bryr seg, d va jo bare å snakka, eg va me han siden eg va 13, kver helg og eg ante ingenting....

eg ska både ha tale og bære kistå hans, d komme t å bli tungt, men bare så dokk vett d, eg respektere hans valg, men eg e på ingen måte enige me dn metoden, han sko bare ha fått snakka me oss, fått ein vri på livet, eg prøvde å få an me på alt muligt, men han ville aldri verme t byen,på kjøreturer eller andre fester utenfor der me bor. han ville verme oss, spela playstation,xbox,kort, se på film, fyra opp fyrverkeri, han va så vanvittig glad, men så visste me isje koss han følte, og eg forlatte han ett par ganger når eg stakk t byen, eller på fest, eller me stakk og kjørte...

(sorry for at eg skrive på stavangersk, men eg orka isje å tenka øve på koss eg skreiv ting nå)

det e leit det som har skjedd me han, men eg vil at dokk ska tenka øve valge dokkas, tenka VIRKELIG godt øve mulighetane dokkas, for det e så mange,å forandra ett liv kan ta tid, men d e aldri umulig!

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva jeg skal si, topvulture. Ord strekker ikke til. Kondolerer.

 

Har til tider tenkt tanken selv så det ville være hyklersk av meg å fordømme det. Likevel... Det er for jævlig. Håper bare at han fant litt trøst her på forumet. At vi betydde noe positivt for han. Gudene må vite at det er tider der jeg tror det har reddet liv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...