Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har lyst og stikke en rusten gaffel og kniv i tissen hans jeg, bare for og varme opp.

Hva jeg gjør videre for holde seg i mitt syke hode:P

Å si A men ikke B er bare slemt.

 

Litt on topic klaging:

Jeg fatter ikke hva jeg driver med, jeg har ikke kontroll på meg selv. Jeg kjefter og klager på samboeren, uten at jeg engang er klar over det, og jeg husker særs lite av det. I går kjeftet jeg visst på ham fordi han var rastløs når vi skulle legge oss, og ikke klarte å ligge å holde rundt meg. Alt jeg husket at jeg gjorde var å spørre om han visste hvorfor han var rastløs. Jeg er irritabel, og klagete, men merker det ikke selv før etterpå. Totalt ulikt meg.

Lenke til kommentar
Helsikken!

 

Jeg er en jævla idiot av dimensjoner!

 

Nope. :) Du kan en sjelden gang oppføre deg som en, men du er ingen idiot. Du bare tror du er det.

Det har seg ånn at jeg har kastet bort en flott sjanse til å få meg en snill kjærst, jeg la for mange kort på bordet uten å signalisere litt svakere først.

Fanden ta meg.

Lenke til kommentar
Litt on topic klaging:

Jeg fatter ikke hva jeg driver med, jeg har ikke kontroll på meg selv. Jeg kjefter og klager på samboeren, uten at jeg engang er klar over det, og jeg husker særs lite av det.

Få ham til å filme deg når du kjefter da :) Men da blir det vel bare mer kjefting... :!:

Lenke til kommentar
Hmm=/

Det er vel kanskje slik, men jeg tar alltid skylden.. føler det alltid er noe jeg gjør galt, og når en person jeg har følelser for sier det på den måten tror jeg ialefall at det er min feil.

Ser du ikke hvor ufattelig dum og barnslig den fyren er? Ser du ikke at han ikke er noe å samle på? Det der er noe av det mest latterlige jeg har lest på lenge. Finn deg bedre folk å vanke med.

Lenke til kommentar

Litt on topic klaging:

Jeg fatter ikke hva jeg driver med, jeg har ikke kontroll på meg selv. Jeg kjefter og klager på samboeren, uten at jeg engang er klar over det, og jeg husker særs lite av det. I går kjeftet jeg visst på ham fordi han var rastløs når vi skulle legge oss, og ikke klarte å ligge å holde rundt meg. Alt jeg husket at jeg gjorde var å spørre om han visste hvorfor han var rastløs. Jeg er irritabel, og klagete, men merker det ikke selv før etterpå. Totalt ulikt meg.

 

Hvordan følelser kommer ut varierer ut i fra hvor "oppegående" man er den dagen.

Har opplevd selv at samboern min plutselig huggerh uet av meg eller jeg gjør det, og først etterpå når man tenker seg om at det går opp fpr en at det der var ikke noe sjakktrekk.

Uansett....: Det viktigste er at du forklarer hvorfor du reagerer slik eller hva du tror ligger bak så han\henne får svar=)

Det bruker og hjelpe mye.

 

 

Edit: Jeg vet det er 1 April. Hw.no, men please fjern han dotten fra A-Team, Chuckern og spess. Mac`ern.

Dere gir meg totalt spada av dette:S

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Det har seg ånn at jeg har kastet bort en flott sjanse til å få meg en snill kjærst, jeg la for mange kort på bordet uten å signalisere litt svakere først.

Fanden ta meg.

 

Du er da ingen idiot av den grunn? Du har gjort en feil i forhold til hva du ville, og har nå dratt grunnleggende kunnskap ut av denne feilen. Du vet at ikke skal gjøre denne feilen igjen. Ikke gnag på denne situasjonen noe lenger, gi faen og tenk: "Jaja, her loss. Gikk ikke akkurat som planlagt, men nå skal jeg fokusere på nye muligheter og glemme hele denne situasjonen. Det er fortid og har ingen relevans for hva jeg nå vil gjøre."

 

Hvem har vel ikke gjort feil som det der? Jeg har det, og lært av den situasjonen. Aldri gjort samme feilen på ny. (gjør dog nye feil, men det er en del av livet :!: ) Ikke tenk på det, tving deg til å holde deg opptatt med noe annet om tankene blir for tunge.

 

Btw: Maccern kan bare bli, men han gjøgleren fra A-team kan gå og brenne opp. Vekk med seg!

Endret av Partlow
Lenke til kommentar
Det har seg ånn at jeg har kastet bort en flott sjanse til å få meg en snill kjærst, jeg la for mange kort på bordet uten å signalisere litt svakere først.

Fanden ta meg.

 

Du er da ingen idiot av den grunn? Du har gjort en feil i forhold til hva du ville, og har nå dratt grunnleggende kunnskap ut av denne feilen. Du vet at ikke skal gjøre denne feilen igjen. Ikke gnag på denne situasjonen noe lenger, gi faen og tenk: "Jaja, her loss. Gikk ikke akkurat som planlagt, men nå skal jeg fokusere på nye muligheter og glemme hele denne situasjonen. Det er fortid og har ingen relevans for hva jeg nå vil gjøre."

 

Hvem har vel ikke gjort feil som det der? Jeg har det, og lært av den situasjonen. Aldri gjort samme feilen på ny. (gjør dog nye feil, men det er en del av livet :!: ) Ikke tenk på det, tving deg til å holde deg opptatt med noe annet om tankene blir for tunge.

 

Btw: Maccern kan bare bli, men han gjøgleren fra A-team kan gå og brenne opp. Vekk med seg!

Jo, jeg er en idiot. Delvis fordi jeg er så ung at jeg tråkket i den fella og fordi jeg virkelig ønsker et forhold til noen. Gjerne en som er intelligent og er pratelysten, som jeg i riktige situasjoner. Det tærer på en å ikke ha noen å dele tanker med når man går alene dagen lang.

Jeg vet selv hvordan det er med tanker og sånn under depresjon, men det jeg nå erfarer er at det ikke er lett å følge egne råd, man blir så nedtrykt og lang i maska. Det handler ikke om å kunne vise disse følelsene, men jeg får faktisk fysisk vondt av det.

 

Det er vel den mest ubehagelige tingen ved savnet av en å være nær. Hjemme hos oss er det for mye drittslenging til hverandre. Søstre mot bror. Det å kunne dele tanker med noen er en av de mest verdifulle gavene ved et forhold som man virkelig ikke bør kaste vrakgods på. Uansett hvor ung jeg faktisk er så er hjernen et par år eldre, noe som gjør ungdomstiden min til et sant helvete. Et stumt et der varme og glede ikke slipper inn.

 

Det som er enda rarere er at jeg er god til å kommunisere og muntlig aktiv, men er ikke jeg med den rette typen folk så kan jeg bli til en grå mus som ingen bryr seg om. Mitt kontaktbehov er stort og det å ha mennesker som bryr seg om meg er uvurdelig, selv om det skulle være et aldri så lite "Hei" på msn så hjelper det så mye.

Takk for kommentarer og innspill. Råd og tips blir gledelig mottatt. Jeg vil ikke være ensom i livet mitt, problemet er at jeg i dette tilfellet uttrykte meg for klart.

Lenke til kommentar

Utrolig trist å høre om situasjonen din SpecialForce. At en intelligent ungdom som deg selv skal gå ensom i denne alderen er helt ubegripelig for meg. Hadde vi vokst opp i samme lokalmiljø hadde vi vært bestevenner :thumbup:

 

Men det vil komme en tid hvor de intellektuelle kvalitetene dine blir verdsatt mer enn noe annet, det vil bli din æra! Jeg er bare trist jeg ikke kan dele min ungdomstid med en som deg. Sier ikke at du nødvendigvis setter pris på min personlighet over nett, men jeg er overbevist om at vi hadde kommet godt over ens.

 

Beklager, kanskje litt dårlig innspill til topic dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vet ikke om dette er riktig tråden men.

 

Dama kommer ikke hit ikveld. Og jeg som har bursdag og det hele. :(

En 6år lang tradisjon går rett i dass.

Lenke til kommentar
Utrolig trist å høre om situasjonen din SpecialForce. At en intelligent ungdom som deg selv skal gå ensom i denne alderen er helt ubegripelig for meg. Hadde vi vokst opp i samme lokalmiljø hadde vi vært bestevenner :thumbup:

 

Men det vil komme en tid hvor de intellektuelle kvalitetene dine blir verdsatt mer enn noe annet, det vil bli din æra! Jeg er bare trist jeg ikke kan dele min ungdomstid med en som deg. Sier ikke at du nødvendigvis setter pris på min personlighet over nett, men jeg er overbevist om at vi hadde kommet godt over ens.

 

Beklager, kanskje litt dårlig innspill til topic dette.

Som sagt, min felles skjebnedeler over internett :) Et hei eller lignende hjelper utrolig. Skal du på TG også så er det ekstremt :)

Du kan gjerne få nærmere kontaktinfo for bla. lynmeldinger over pm om det er interessant.

Takk for din medfølelse, selv sånne ting hjelper veldig mye.

Vet ikke om dette er riktig tråden men.

 

Dama kommer ikke hit ikveld. Og jeg som har bursdag og det hele. :(

En 6år lang tradisjon går rett i dass.

Dette er nok ikke helt hva tråden er ment for, men det jeg selv stiller meg spørsmål er hvordan dette får deg som person til å føle deg? Du er lei deg og sånn, men gjør dette at dagen din blir helt ødelagt eller er det noe du virkelig blir nedfor av? Om du blir veldig nedfor av det så er du i helt riktig tråd.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Som sagt, min felles skjebnedeler over internett :) Et hei eller lignende hjelper utrolig. Skal du på TG også så er det ekstremt :)

Du kan gjerne få nærmere kontaktinfo for bla. lynmeldinger over pm om det er interessant.

Takk for din medfølelse, selv sånne ting hjelper veldig mye.

Jeg skal på TG med noen kompiser (de sitter på forumet her, de óg :)) Hadde vært toppers å møte deg der. Men dette kan vi vel ta over MSN eller lignende? Sender du meg e-mailen din på PM eller?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...