Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
.. Og jeg ser heller ingen grunn til at noen skal forandre sin personlighet for å få bedre "dametekke" eller at noen skal bli mer interessert.

Nettopp! Det kan funke, men jeg vil mye heller at en jente skal bli glad i den jeg er, istedenfor å bli glad i en jeg ikke er. Jeg vil heller ha en jente som er seg selv, (har faktisk funnet en som er seg selv uansett, og det verdsetter jeg mer enn noe annet.)

:thumbup:

-> Sove nå. :sleep:

Lenke til kommentar
Har noen tenkt på dette: Jenter sier de leter etter folk som klarer å se deres indre skjønnhet (selv om de er smellheite), men dem selv velger the über bad boys kjekkasene... Ironisk?

yes sir. Og jeg kjenner meg igjen så jævlig i det du skriver, Hellslayer. Det er bare skremmende likt meg :dontgetit:

Har funnet (eller ble err....argh,ordvalgsuxx, uhh..."introdusert" av Volcov) en som har good looks. Etter hennes bloggs osv føler jeg at hu er "kul". Mer veit jeg ikke. Men tør jeg utforske det ukjente etter å ha hatt så mye pain med damer før? Tvilsomt. Med "tvilsomt" mener jeg at det er en mulighet. Dette er 50-50 situasjon, hvor den mindste detalje kan få meg til å få krefter nok til å finne ut mer om henne. Dag nr2 med 20pack/dagen.

Lenke til kommentar
Har noen tenkt på dette: Jenter sier de leter etter folk som  klarer å se deres indre skjønnhet (selv om de er smellheite), men dem selv velger the über bad boys kjekkasene... Ironisk?

Er sikkert forskjell på hva de bevisst(fornuften) leter etter og hva de underbevist(primitive instinkter) leter etter... :shrug:

Uansett, bad boys har selvtillit(vel, de fremstår ihvertfall som de har det).

Problemet med "snille" gutter er at de ofte ikke har selvtillit, slikt drar ikke for å si det sånn...

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Ang det med å endre personlighet/spille en rolle som en annen.

Dette klarer en maks 1-2 mnd... Da har man vært sammen så lenge og kjenner hverandre såpass godt at man blir seg selv igjen uansett hvordan man prøvde å være før... Men er forskjell på tilpasse seg og forandre seg!

Lenke til kommentar
Snille gutter kan helt fint ha selvtillit.

Det var en grunn til at eg brukte "". Mente ikke snille som i snille gutter men som de som ofte blir refferert til som det..... Erh, ikke så god å utrykke meg idag. Forstår du hva jeg mener? Poenget mitt er at såkalte "snille" gutter ofte ikke er så tøffe og frampå, og gjerne ikke er så flinke til å fremstå som selvsikker som "tøffe" gutter...

Mente på ingen måte at snille gutter ikke var selvsikre... Merk bruken av hergmetegn("").

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Dette klarer en maks 1-2 mnd... Da har man vært sammen så lenge og kjenner hverandre såpass godt at man blir seg selv igjen uansett hvordan man prøvde å være før... Men er forskjell på tilpasse seg og forandre seg!

Forklar mer! Jeg vil vite dypere.

Lenke til kommentar

Dette klarer en maks 1-2 mnd... Da har man vært sammen så lenge og kjenner hverandre såpass godt at man blir seg selv igjen uansett hvordan man prøvde å være før...  Men er forskjell på tilpasse seg og forandre seg!

Forklar mer! Jeg vil vite dypere.

Vanskelig men kan gjøre et forsøk...

Alle mennesker er jo forskjellige når de feks er med venner sett opp mot slik de er hos foreldrene.

Når man møter ei jente "oppfører man seg" og dette varer jo en stund man er ikke ordentlig kjennt osv.. Ikke at man er en totalt annen person, men man tilpasser seg mye og handler mer slik man ser for seg det skal være, en slik det faller naturlig. En gjør jo allt for å danne best mulig inntrykk osv..

Etter en lang stund hvor man kjenner hverandre ut og inn så glir dette kanskje litt bort og man er seg selv mer.. Samme perioden hvor man gir litt faen og ser ut som en dass foran dama og div andre ting(raper fiser) Man er rett og slett null sjenert og kjenner hun ut og inn.. Man er jo relativt lik, men hvis man tenker tilbake på oppførselen i starten er den jo forskjellig..

vet ikke hva du vil vite eller noe.. Men er hvertfall slik jeg oppfatter det...

Lenke til kommentar

På tide å skrive litt igjen...

Rxj0n: Kunne ikke vært mer enig:

Å være seg selv er utrolig viktig da man treffer ei jente, og grunnen til det er jo at den jenta man treffer og blir glad i vil man jo selvfølgelig at skal bli glad i deg og ikke bare en oppdiktet figur som alikevel vil forsvinne etter en stund.

Jeg bruker meg selv som eksempel her: La oss si at jeg treffer ei jente som jeg liker veldig god, men jeg finner fort ut at hun er av typen som liker dristige, litt vulgære menn.

Si så at jeg endrer meg selv og oppfører meg slik ovenfor henne bare for å få henne til å like meg.

Det kaller jeg å ljuge, og det er nettopp det det er for jeg viser en side eller en versjon av meg selv som ikke egentlig eksisterer, men som er funnet på kun for å trekke oppmerksomhet.

Se på det som jenter som kliner på seg et tonn med sminke og sier "dette er meg"... Nei det er ikke deg, for bak det skallet av smike du har på deg så er det en helt annen person.

Og jeg er heller ikke komfertabel med å spille slike roller.

Hvis ei jente skal bli glad i meg så mener jeg at hun skal bli det på de riktige vilkårene... Hun skal få se hvem jeg er helt i fra starten av, og om hun mener at jeg da ikke er noe mer enn bare en venn så kan hun vise det ved å IKKE flørte og herje med følelsene mine for å så bare tråkke de ned i grusen etterpå :(

Selvsagt burde man kunne tilpasse seg litt, for litt forandring skader ikke, men å totalt gi slipp på den du er er nå bare bortkastet mener nå jeg.

Det er vel også her denna jenta jeg snakket om i første posten min kommer inn, for hun skjuler seg ikke bak no skall av løgner og bedrag, men hun er åpen og snill og derfor føler jeg meg tiltrukket av henne: Hun er ekte.

Ikke bare er hun fin og alt det der, men det som faktisk betyr en del for meg er at hun har gjennomgått mye av det samme som jeg har og at vi kan snakke om det.

Vi kan også snakke sammen om mye annet, for hun er heller ingen grønn tulling som mange andre jenter jeg har snakket med som bare tenker fest fest fest og drite i skole.

Slike jenter kan jeg ikke fordra for det er klin umulig å føre en vettu samtale med de... Enten så stikker de av eller så kommer de plutselig med ett innspill som: "skal du på fest i helgen du eller?"

"Sometimes I want the brain, not just a talking head"

Det er mangelvare på ærlige mennesker i denna verdenen :(

Lenke til kommentar

Enig med Hellslayer.

Jeg hadde X før...hun påsto jeg forandret meg ble mer aggressiv og bitter..men jeg har vært akkurat nøyaktig den samme, det er bare at hun gir beskjed om bagateller og feilene som jeg gjør som jeg blir lei av, da blir jeg en annen enn jeg egentlig er i hverdager.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...