Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_shining_*

Nå som jeg trodde alt gikk så bra.

Når alt går til helvete har en bare seg selv å takke. trur jeg skal begynne å røyke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Er ikke det verste stoffet man kan bruke (etter min mening), men for all del, sier ikke at det er spesiellt lurt.

Lenke til kommentar

Depresjon har vist seg å være en årsak til røyking. Det hjelper nok heller lite, anbefaler deg å jogge i stedet, fysisk aktivitet hjelper.

Selv så føler jeg meg tom, eller på grensa til deprimert, når jeg har vært hjemme hele dagen. :( Jeg gleder meg til sommeren, og håper jeg kan få en helgjobb eller noe, i hvert fall noe å gjøre på dagtid i helga, sinnsykt kjedelig og tungt når du sitter hjemme hele dagen.

Endret av Crash
Lenke til kommentar
Gjest Guest_shining_*

det er mye som ikke er spesielt lurt, herregud. drikke, sole seg for mye, spise for mye feit mat, bevege seg lite, skjære seg, få piercinger osv osv osv. kunne fortsatt lenge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Man vil ofte det når man føler at alt har gått rett til helvete og det ikke har noe å si hva som skjer, for man føler at man har ingenting å miste. Men så oppdager man senere at det var kanskje ikke så lurt likevel. Vil du fortelle om hva som har skjedd, tenker på siden du sa at alt har gått til helvete?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_shining_*

jeg sier ikke at alt har gått til helvete, men det er en stor sjangs for at det akkurat gjør det, og ja, det er en trøst i å gjøre dumme ting. tro meg.

Lenke til kommentar

Hva da når ting blir bedre? Det vil de nemlig. Da sliter du med eventuelle konsekvenser av det dumme du i tillegg har gjort. Synes du det høres noe særlig ut? I hjelpeløsheten spiser fanden fluer, undertegnede skjønner tankegangen din, men om du hører på noen som har vært der du mulig er nå, vil de svare at de angrer på det eventuelt "dumme" de gjorde i affekt. Tro meg!

:)

Endret av roberteh
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...